Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1199 ggr
Liljans
12/2/15, 10:32 PM

Är det "fel" på mig eller är det någon andlig sida

Hej! Jag har alltid kännt att jag är lite annorlunda till skillnad från människor i min omgivning. Jag har lite svårt att förklara hur det känns, därför jag bara pratat med min sambo om det, ingen annan på denna jord vet om det. Ett ex, jag kan ta på stämningar väldigt lätt, jag vet inte om det är en stämning eller om det är tankar från andra människor eller deras närvaro eller deras känslor på nått sätt. En dag kom jag hem från jobbet, en helt vanlig dag. Min sambo sitter i sin fåtölj och kollar tv. Kliver in i huset och hälsar på min sambo och mitt i allt från ingenstans får jag en känsla av att han har gjort något han inte vill berätta om, får en direkt övertygelse om att han har råkat ta sönder en ägodel till mig som finns i hemmet, efter några sekunder känner jag vad det är för grej, går till rummet där den finns och upptäcker att den är sönder. Hur kan jag känna detta? Sen har min magkänsla alltid visat sig ha rätt, i 99% stämmer det. När jag kommer in i ett rum med människor eller bara får en glims av en person så vet jag på direkten vad den personen tycker om mig och situationen. Varför? Jag vill också vara lyckligt ovetande som dom flesta andra…

Annons:
J-Artur-K
12/3/15, 5:40 AM
#1

Är inte något fel alls på dig. Antingen var det din intuition som gjorde du fick den känne domen eller synskhet . Egentligen är alla människor på något sätt synska för synskhet eller på engelska som det kallas psychic är på hjärnas Beta vågor som alla människor har. Men visa har starkare förmåga inom det rent naturligt . Det där har inget andligt tror jag i sig att du fick reda på det. Andligt ligger på Alfa vågor snäpper under Beta vågor . Men många ser det som samma sak som andligt men är två olika saker egentligen . Jag kommer ihåg när jag var barn måste ha varit yngre än 10 år har ingen anning hur gammal jag var men kommer ihåg det starkt . Jag var på under våningen i vårat hus o kom en chips doft till mig o gick direkt upp till en av mina bröders rum där två av mina bröder var o sade det luktar chips har ni det o min enna bror svara förvånat = Nej ? Jag gick då o öppna en byrå eller liknande o där låg en chips påse :) Det som är intressant är att jag omöjligt hade kunnat känna doften av chips ända nerifrån på vanligt sätt o som du själv nämnde veta vart den var egentligen . Är förmågor man kan ha . Finns en förmåga som kallas klart vetande att man bara vet utan veta varför man vet det. Kan vara något sådant möjligtvisst med om det skulle vara att det är på grund av något andligt du visste det. Det där om att du kommer in i ett rum o vet bara vad människor tycker om det (du känner mer än bara det tror jag med ) är något jag känner igen mycket väl med. Du känner av personens energier där deras tankar o livs erfarenheter finns information om kan man säga igenom det får du informationen till dig. Du är rätt öppen för detta. Men jag håller med dig att det kan vara rätt jobbigt . Jag kan sitta vid ett bord med 8 personer jag inte träffat tidigsre o bara automatiskt få till mig saker om varenda en av dom ibland . O då är inte att jag bet om få den informationen den bara kommer automatiskt . Så är inget fel på dig känner igen det du berättar mycket väl . Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

[Wildfire]1
12/6/15, 5:53 AM
#2

Läs på om HSP / Högsensitiv person så tror jag nog du kommer känna igen dig.

Hälsningar från en HSP

Upp till toppen
Annons: