Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 930 ggr
MissClue
11/30/15, 5:08 PM

intuitionsövning 30 november

Idag har något fysiskt smärtsamt plågat mig, vart?🤪

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
MissClue
11/30/15, 5:10 PM
#1

min elaka visdomstand 😈

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
11/30/15, 8:58 PM
#2

Visdomstand.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MissClue
11/30/15, 9:08 PM
#3

#2 Hurra, Grattis Tarotstollan 🏆 jag började bli orolig för att jag skulle behöva göra en övning tredje dagen i rad 😉

I love not man the less, but Nature more…

Sparven88
11/30/15, 10:44 PM
#4

Örsnibb och fel. Well done Tarotstollan och MissClue; hoppas din visdomstand taggar ner snart!

MissClue
12/1/15, 12:04 AM
#5

#4 jag tog med öronsnibb för skoj skull men det händer ju att man har ont där =) Tack det hoppas jag också, värker i halva ansiktet 🤢

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
12/1/15, 1:32 AM
#6

#5. Hoppas att du har möjlighet att gå till tandläkaren snart! Själv fick jag dra ut alla 4 när jag var yngre, han skrev ut Valium till mig så mamma fick följa med och "hålla handen" och tur var väl det! Jag var mer än lovligt groggy och en gång höll jag på att kliva rakt ut i gatan framför en lastbil!🤪 Med den vanliga bedövningen till det, så kände jag i stort sett ingenting!👍 Kan tala om att jag hade tandläkarskräck innan dess men han "botade" mig den tandläkaren, saknar honom nu då han gått i pension. Var där alltså 4 ggr och drog en tand åt gången, lika bra att påpeka det så ni inte tror jag drog alla på en gång!😮

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Limewear
12/1/15, 3:02 PM
#7

Lederna och fel..

MissClue
12/1/15, 3:49 PM
#8

#6 Uff strongt! Jag har alla mina fyra kvar men nu ska den ena onda åka. den har plågat mig till och från i flera år, åt penicillin pga att den blev inflammerad för två år sedan och den smärtan vill jag inte vara med om igen, fy fasen. Jag har inte tandläkarskräck så, men jag är jätterädd för att ngn nerv ska skadas som den gjorde hos min bror. han ångrade ingreppet direkt då smärtan var olidlig. Men det går ju bra för de flesta =) gick ngn av dina fyra ingrepp fel?

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
12/1/15, 10:43 PM
#9

#8. Nej, hade bara ont i några dagar tills hålet hade dragit ihop sig. Har dessutom dragit ut 2 tänder till, den senaste i år. För jobbigt att laga och alldeles för dyrt för min magra plånbok, så det var bättre och billigare att dra ut dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MissClue
12/1/15, 11:44 PM
#10

#9 okey, det var lugnande att höra. Det är riktigt dyrt med tandvård men livsnödvändigt. Imorn ska jag ringa efter akuttid för nu är jag desperat, halva ansiktet är varmt o svullet, örat värker o jag kan inte ens svälja vatten. usch, tur att man inte levde tiden före penicillin och human tandvård =)

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
12/1/15, 11:56 PM
#11

#10. Usch, det låter mer än vidrigt, hoppas verkligen att du får en tid i morgon! Jag var halvgalen av smärta och knaprade jättestarka värktabletter i 10 dagar innan jag fick en tid att dra ut tanden som bara var "lite" inflammerad enligt tandläkaren. Jag var först och röntgade tanden för att se vad som var felet, sen fick jag vänta 5 dagar innan jag fick tid till utdragning. Det var den sista tanden jag drog ut som var inflammerad.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MissClue
12/2/15, 12:49 AM
#12

#11 Den tandläkaren har nog själv aldrig haft inflammerad tand, man blir faktiskt galen av den molande smärtan 🤪 hoppas dina tänder är snälla mot dig framöver. Håller tummarna för att de har tid, har viktigt slutprov i skolan på tors, går ju inte att tänka på annat än tanden. nu har jag klagat massa här, men det var skönt, inte så lätt att klaga verbalt nu men ut måste det :)

I love not man the less, but Nature more…

Upp till toppen
Annons: