Annons:
Etiketteruforymden
Läst 7601 ggr
NordicSunset
2015-11-23 11:04

utomjordingar

tror ni att de finns utomjordingar här på jorden? isåfall, hur tror ni dom ser ut?

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
Magi-cat
2015-11-23 11:15
#1

#0 Spännande fråga! 🙂

Vad tror du själv?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Farwuq
2015-11-23 11:29
#2

Onekligen intressant.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ghosthunter
2015-11-23 17:18
#3

De utomjordingarna som finns bland oss här på jorden, brukar se typiskt nordiska ut, med blåa ögon och blont hår. Sen finns det andra som ser lite mera suspekta ut, med stirrande blick och små olikheter, som t.ex för långa fingrar.

Men jag tror du kan få bättre svar på detta inne på Utomjordiskt.ifokus🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Farwuq
2015-11-23 17:32
#4

Blåa ögon och blont hår, så såg jag ut när jag var yngre…

😮

… och innan jag blev "friedhofsblond".

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ghosthunter
2015-11-23 17:34
#5

Haha…du kanske är en f.d Alien?😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Em_
2015-11-23 17:36
#6

Det är omöjligt att bevisa att det INTE finns några utomjordingar här. Å andra sidan, om det fanns konkreta bevis för att utomjordingar tagit sig hit skulle det antagligen vara allmänt känt.


Annons:
Ghosthunter
2015-11-23 18:25
#7

Dom håller detta med utomjordingar på jorden hemligt. Det finns dolda högre makter på jorden som samarbetar med utomjordingarna och det är absolut top secret. Så därför är de allra flesta ovetandes om att dom finns bland oss.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

NordicSunset
2015-11-23 22:44
#8

Tack för svaren!! Jag tror de tfinns utomjordingar, ja. jag tror de är människor liksom, bara att de har väldigt udda klädstil och.. uppspärrade ögon typ. Tror ni att utomjordingar har något samband med katter?

Be the best version of you.

  • Zoella
tarantass
2015-11-23 23:18
#9

Katter är helt klart utomjordingar, det vet väl varenda en som har känt en. 😉

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Magi-cat
2015-11-24 06:33
#10

😃🐱😉


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[LoveUnite]1
2015-11-24 23:24
#11

Ja dem finns här, kan lika väl vara din granne.
Et's i människo kroppar.
Sedan tror jag det finns hybrider som liknar människor som kan smälta in bland befolkningen.

Om vi nu endast pratar om det finns et's på denna planet o inte besökare.

Denna kommentar har tagits bort.
Em_
2015-11-25 00:15
#13

Ja, det är just det. Om det är så hemligt, varför är inte den här (och tusen andra) avslöjande sajter nedsläckta?


Annons:
Ghosthunter
2015-11-25 07:57
#14

#13  Det ser jag som en smart strategi. Typ "låt amatörerna bara hålla på med sina spekulationer, dom vet ändå inte sanningen och kan inte nå oss" På så vis kan dom dölja verkligheten…..klockrent tycker jag!!🙂

För vad kan vi, som inte lirar i deras division göra åt saken??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[emds123]
2016-04-24 00:50
#15

En gång gick jag på gatan och då gick jag förbi en kille som uppmärksammade mej, jag såg inte var han kom ifrån han kom bara mitt från bilvägen, han kollade mystiskt på andra och försökte dölja sig själv, det var en vår det hände. Jag såg en del av hans ansikte och jag ska säga att det såg konstigt ut. Hans haka var längre än vanligt samma med hans käkben. Hans hy var vit så det nästan blänkte som kristaller, han hade helt svarta mjukiskläder till det med svarta skor. Jag såg att han försökte veka undan sin blick från jag och andra som gick förbi där som var nog dem enda på gatan. Hans ögon var ovanligt små och det lyste svart under hans ögon och hans ögonbryn var svarta. Även om detta hände för fem år sedan tänker jag på det ända idag, det var så konstigt…

Huygens
2016-04-25 23:33
#16

Det finns små oljiga varelser.

[LarssonA]
2016-04-29 07:41
#17

"Din granne kan vara en utomjording"

Jo, men jag har funderat… kan det t o m vara så att de beblandar sig med oss ännu mer och går in i förhållande med oss? Så t o m min man kan vara en utomjording? (inte för att jag misstänker att han är det men :D)

Isåfall blir ju våra eventuella barn "halvaliens"? Eller… kan jag vara en utan att veta om det?

Hmmmm… nu blev det mycket här….

drömmare
2016-04-29 09:10
#18

Vi är nog alla utomjordningar. Livets ursprung kan knappast vara Jorden, som är en ung planet.  Saken är att vi går i blindo. Materia betyder mest för varenda kotte på jorden.  Det kan göra att vi inte ser oss själva.    Vi har ideal på andra o försöker likna dem.  Ursprunget kommer inte fram…

drömmare
2016-04-29 10:12
#19

Man ser hur folk flyttar från vissa länder till västvärlden, samtidigt som vi i väst lever ett liv många gånger utan anständighet. Så har det hänt i forna tider från Lemuria med. Som var direkt ättlingar till utomjordingar.

Mb_Jonsson
2016-08-21 20:05
#20

Jag har sett flertal gånger en "stjärna" som körde slalom mellan andra stjärnor, kanske en satellit men det såg bara roligt ut när man kolla upp mot himlen 😉
Och ja det är sant, det är inget jag hittar på 🙂

www.bilslakt.se

Annons:
Choklad
2016-08-23 10:14
#21

Ja. Jag tror att det lever aliens här ibland oss, men de ser ut ungefär som vi gör. Som  Ghosthunter skriver.

U R us

Choklad
2016-08-23 10:20
#22

# 20

Såna stjärnor har jag också sett, de är supersnabba och de studsar fram mellan alla andra stjärnor på himlen. Och från ena sidan till den andra på himlen med tankens fart.

U R us

Mb_Jonsson
2016-08-23 10:24
#23

Jo man funderar alltid vad det är för nått, en satellit flyger som inte omkring sådär och ett flygplan/helikopter kan inte ens vara så högt upp.

www.bilslakt.se

Ghosthunter
2016-08-23 15:34
#24

Ja, jag har också sett såna ljusbollar eller UFO-orber som jag kallar det för. Visst är det märkligt?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mb_Jonsson
2016-08-23 17:07
#25

det är ganska märkligt, man vill ju som ha en förklaring på vad det kan vara för något men det blir nog svårt dessvärre.

www.bilslakt.se

Ghosthunter
2016-08-23 17:22
#26

Ja, det är inte lätt att förklara…..så i vilket fall som helst, så är det ju ett UFO!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Farwuq
2016-08-25 08:12
#27

Hur som… Det var inte jag som var ute på en nattlig flygtur.
😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Ghosthunter
2016-08-25 08:23
#28

Haha…draken…..nej, då hade det nog puffat ut lite "eldmoln" också!😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Farwuq
2016-08-25 10:06
#29

😃

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Choklad
2016-08-25 11:37
#30

😃så snabb är nog inte ens en drake 😛

U R us

Mb_Jonsson
2016-08-25 16:29
#31

må då säga om de är en som är ute på flygtur, drake eller ufo så har den väldigt bra förmåga att undvika stjärnor i en sådan fart 😃

www.bilslakt.se

Grävlingen
2016-09-03 16:02
#32

Det finns utomjordingar och jordingar på jorden.

Farwuq
2016-09-03 16:03
#33

😮

Vem är vem?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ghosthunter
2016-09-03 19:57
#34

😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Mb_Jonsson
2016-09-04 15:48
#35

vi  är nog utom jordingar för dom också å vi ser nog ganska roliga ut i deras ögon 😃

www.bilslakt.se

Farwuq
2016-09-04 16:32
#36

Vi är kanske utomjordingar som planterats här, som kossor i en hage; i väntan på slakt.
🤐

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Monia2016
2017-03-02 17:56
#37

Absolut finns dom här!

Ufo har jag sett sen 70-talet. O även träffat på flera varelser som inte är mänskliga. Dom går mitt ibland oss, o är man inte uppmärksam så missar man dom.  Men man ser direkt i ögonen o i deras kroppspråk.
Jag har inget emot utmojordingar så länge dom är goda. O dessa skulle jag gärna vilja träffa.

tarantass
2017-03-02 18:27
#38

Utomjordingar är elefanten i vardagsrummet, alla vet att vi finns men man ska inte få tala om det. Tänk efter litet, hur många i newagesvängen talar inte om vikten av att jorda sig? Och varför skulle man behöva jorda sig om man redan är en jording? :D

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Micke7406
2017-04-14 19:04
#39

Det är vi i framtiden vi ser, Om vi ska kalla oss utomjordingar kan diskuteras.

Choklad
2017-04-15 13:56
#40

# 38

som jag förstår det där med jordning så har det inte med det att göra, utan att jorda sig betyder ungefär att man ska vara i sin egen trygghet, sitt eget lugn. Så det har inget med jorden att göra på det sättet. Men däremot så gör man ofta övningar för att jorda sig, och då brukar det gå ut på att man  säger att man ska tänka sig att man är ett träd med sina rötter långt ner i jorden, eller att man tänker sig att man har röda band som utgår från fötterna  och fortsätter ner i jorden och sitter fast där.

U R us

PhotoKenneth
2017-11-30 11:55
#41

Nog tror jag att det finns utomjordingar. Ett fenomen jag varit intresserad av sedan barnsben - framförallt bortföreandefenomenet, där folk blir kidnappade av utomjordingar. Oavsett om det är mänskliga hjärnspöken eller en realitet så är det spännande att läsa och diskutera om. Dokumentären Out Of The Blue har några år på nacken men är riktigt bra.

https://www.youtube.com/watch?v=cYPCKIL7oVw&t=239s

Annons:
Farwuq
2017-12-01 10:05
#42

Om nu människor blir bortförda/kidnappade vad tror ni händer med dem?

Behövs de för experiment, till avel, som mat, till ett zoo, eller…
Vad tror ni?
🤔

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2017-12-02 17:02
#43

Jag tror mycket på David Jacobs uppfattning att vissa människor ingår i ett avelsprogram för att ta fram hybrider som sedan placeras bland oss här på jorden med arbetsuppgifter vi bara kan gissa oss till.

Farwuq
2017-12-02 17:58
#44

Man får hoppas att de kidnappade behandlas humant…
… fast när de lämnat sina gener, så kanske de åker upp på ett fat.
😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Jbgs]
2017-12-02 22:44
#45

Utomjordingar finns här på jorden sen länge !

P.O
2017-12-09 08:57
#46

Läste om en kille som berättar fick besök av utomjordingar som har letat efter honom sen han försvann som utomjording.

P.O
2017-12-12 03:08
#47

Vissa utomjordingar kan ibland vara lite osynliga som de andra väsen.

drömmare
2017-12-12 11:28
#48

Jag är nog en utomjordning platsar ingenstans här på Jorden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: