Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1237 ggr
Tiktak697
11/14/15, 11:41 PM

Spånar lite kring känslor

Jag spånar lite kring saker man känner. De finns någon jag älskar klart jag saknar hen men jag har ett skrivit liv och försöker alltid att vara sysselsat så personen kommer inte upp lika ofta och saknaden har minskAt pg min aktivitet jag försöker ju gå vidare . Vi har en något melankolisk situation båda känslorna finns men finns saker som hindrar OS s . Villket som kan jag få så kraftiga vågor av känslor helt plötsligt bara och de kan få mig så nedstämd och gråtande och personen känns så intensiv . Kan de va så att personen tänker på en då kan de ha någon koppling? Eller är de bara ombildning för jag känner ju en stark kopling och senaste veckorna har det varigt så starkt denna ömsesidiga känslan komme rhelt plötsligt fram och saknaden är extrem. Nästan som stt hen står framför mig ( jag är extremt energi känslig spellt hens ) och sen för stt lägga dig en stund och jag tänker inte på det alls sen bara poff igen utan att behövt bli påmind utan långivare blivit kontaktad en slags ström och börjar saknaden och gråten hur man bara skulle vilja prata och säga vad jag känner . Det kan komma kortare stunder och ibland en hel eller halv dag. Men de kanske bara är något annat . Men tänker liksom att jag ej gör sådant som på minner eller öns tänker på det och fråningenstsns känna personens energi som att hen täcker på en och vill kommunicera jag vet inte allt är så intensivt . Snälla ge mig lite feedback

Mvh Tiktak

Annons:
Aleya
11/15/15, 12:34 AM
#1

Om det nu är så illa som det låter att det drar energi så kolla i Hjälptråden (kolla i lexikonet) så ska det finnas en spell för att släppa folk

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tiktak697
11/15/15, 9:26 AM
#2

Det drar inte energi det känns mer som att päronen är så intensiv till och från helt plötsligt kan de avbryta från ingenstans och hen har stängt för atr sedan va så intensiv i energier. Som om personen stod där framför denna energi vi känner med varandra i närheten av varan kan helt plötsligt tända till sådär. Ovh jag får då en kännas av att hen gör något antingen tänker på en. Eller liknande kan de va så eller har jag fel ? Åh vad bra jag ska kolla de kan nog hjälpa mig tack :)

Mvh Tiktak

Upp till toppen
Annons: