Annons:
Etikettmedium
Läst 3630 ggr
Lliinda
10/31/15, 4:19 PM

Min dotter 16 ser ande/spöke

Hej min dotter såg något som en man hon hörde även en röst kände att hon blev varm på ryggen det har varit under några veckors tid, igår blev hon så rädd så jag tog med henne till en tjej som är medial som sa att även min dotter var medial. När vi kom hem såg hon "honom" i spegeln och förnimmade ett namn. Vill ju inte att hon låser in sig och är rädd. Hur ska jag hjälpa henne ?

Annons:
Maria
10/31/15, 4:38 PM
#1

Personligen tycker jag du ska hjälpa din dotter att komma underfund med att det finns inget som andar att vara rädd för.

Hon kanske behöver professionell hjälp men då menar jag inte genom att besöka ett medium utan sjukvården som kan hjälpa till med obefogad rädsla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Moon Light]
10/31/15, 5:52 PM
#2

# 0 Att se och höra andar är inget konstigt alls och det har jag gjort i hela mitt liv så långt jag kan minnas och närmar mig 50 år så för mig har det här vart en helt naturlig del av min vardag och det sista vi ska göra är att förstora upp nåt som är så enkelt och naturligt för många.

Att vara rädd när man inte förstår det är en helt naturlig reaktion och jag kan inte annat är undra om din dotter fått möta sin andliga guide eftersom hon också fick ett namn.Är det inte en guide så är det bara nån som vill ge sig till känna och presenterar sig med ett namn och som försöker kommunicera för man ser din dotter är öppen för det här 🙂

Får jag ställa några frågor som du kan ta med till din dotter ? vad jag undrar är om vi bortser från rädslan är vad kände hon,vilka intryck fick hon.Kom det dofter,bilder,känslor  som hon inte känner till och som inte är hennes egna  för allt det här är ett sätt för andra sidan att kommunicera med oss och är man ny och öppen så  kan det ta sig uttryck som rädsla för man inte förstår,

Att se andevälden är inget nytt och det har funnits i alla tider och det är inget konstigt alls.

Du skriver om en medial person och det var bra att besöka henne men jag undrar hur mycket kunskap har den tjejen för det ni behöver är nån med mycket erfarenhet och inte bara nån som är medial.

Det finns många bra medium att kontakta men det finns också dom som är rena charlataner och att hitta rätt i den här sjuka andliga djungeln kan vara svårt men man kan alltid gå på andras omdömen om dom upplevt ett medium som väldigt bra för att få prata med nån som förstår vad man ser betyder så oerhört mycket men framför allt bara vara naturlig och inte göra sak av andar som visar sig är A och O.Det finns ingen rädsla med det här .

Jag vet inte vart ni bor och jag rekommenderar sällan sällan medium just för det finns så många oseriösa  som bara har ett i tanken och det är att tjäna pengar men dom kan inte leverera det en person kommit för.Men det finns ett medium som jag rekommenderar varmt och som verkligen kan sin sak och det är Mia Ottosson för hon om nån kan ge råd och hon jobbar på ett sånt naturligt sätt samt att hon verkligen kan sin sak och vet vad hon gör .

Hon finns i Värmland men reser en hel del till olika platser och jag kan säga att jag besöker aldrig medium eftersom jag kan det här själv men Mia besöker jag nån gång i bland och jag får också en massa underbara bekräftelser från en person som verkligen vet vad hon gör utan någon som helst förhandsinformation för ett bra medium kan sätta allt i ord direkt.

Får ni tillfälle så kan jag varmt rekommendera Mia för hon kan hjälpa att ta bort all rädsla för när allt kommer omkring så är andarna inte mer konstiga än oss,vi finns dom finns sen när man får besök som din dotter får kan man behöva få prata med nån som verkligen förstår och på så vis lära känna vad det verkligen handlar om .

Lycka Till 🌺

# 1 Det är lätt att avfärda andarnas existens om man inte har vart med om dom själv 😉

Men vården i en sån här fråga skulle bara förstöra och inte kunna se vilket behov den här tjejen verkligen har.Här måste vi se människan för den hon är och en del ser och hör andar andra inte så varför göra det svårare än det är och att säga dra in vården för mamman själv i TS borde väl veta själv hur just hennes dotter fungerar och är .Hur kan du säga att det är obefogad rädsla ?du har inte känt den och inte upplevt det den här tjejen gör.

Avfärda inte nåt som du inte har den minsta kännedom om för en dag kan du själv stå öga mot öga med en ande och hur förklarar du dig då  ?

Lliinda
10/31/15, 8:05 PM
#3

Tack Moon Light Det var precis ett sånt svar jag önskade mig när jag skrev. Kommer att följa dina råd och nära blir det 😉 Tacksam av hela mitt hjärta 💓

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: