Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1484 ggr
[Zachapacka]
10/28/15, 2:40 PM

"Spök" filmer

Hejsan :)

Jag har just nu höstlov och lite för mycket fritid så jag kollade på paranormal activity (den från 2007). 

Jag har aldrig sett en "skräckis" förut och den verkade inte jätte läskig, dessutom kollade jag på den mitt på dagen i solljus. Filmen var helt okej, tyckte inte att den var så läskig men annars var den som sagt helt okej.

Men jag funderar på vad ni (ni på övernaturligtifokus) egentligen tycker om såna här filmer och böcker. Ger det en felaktig bild eller vad tycker ni?

Skulle vara intressant att få veta 😃

Annons:
Aleya
10/28/15, 2:50 PM
#1

Enligt mig var den så jäkla dåligt gjord att jag satt och skrattade hela filmen. Du verkligen kunde se linor och dylikt dom använde för att välta saker. Jag tycker sällan filmer i någon genre speglar en vettig verklighet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Choklad
10/28/15, 3:25 PM
#2

Jag tycker om att se skräckfilmer, så länge det inte är splasch och skära filmer, det är inget för mig. Och ibalnd så är en del spökfilmer så meningslösa, men det finns de som är bra och spännande.

Ofta sitter jag och tänker under filmens gång att "men om ni hade gjort si och så" så hade spöket inte reagerat si och så"

U R us

[Kritan]
10/31/15, 12:14 AM
#3

Jag snabbspolar igenom dagens tonårsfilmer. Känner mig gammal. Insidious kan jag rekommendera och ger en bild om hur mediala har det. Sjätte sinnet är också en trovärdig film. Att uppleva spökeri är en känsla som är personlig och kan inte återskapas.

Upp till toppen
Annons: