Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1420 ggr
Ebbi13
2015-10-25 16:06

Fåglar..?? Vad betyder detta?

Vet inte precis vilken grupp jag skulle ta detta i men behöver ett svar till dessa händelser… Det började för ca. En vecka sen då jag satt i klassrummet på ett prov, då jag hörde något knacka på fönsterbrädet (sitter vid ett fönster) så jag drog upp persiennern och där satt en skata, sedan hände detta typ 2-3 gånger till i veckan, var av en gång skedde hemma i mitt vardagsrum.. Sedan idag när jag skulle gå ut i garaget hemma, vad var det inte där..en fågel som hade kommit in där..detta har ALDRIG skett förut och jag blev mer fundersam…vad tror ni om detta?? Är det något Tecken för något? Eller bara något konstigt sammanträffande? Tacksam för svar..

Annons:
janejkanske
2015-10-25 19:09
#1

Vissa menar att det är ett dåligt omen. Men jag vet inte varför. Känns orimligt. Det enda jag hört om var när en äldre släkting dog flög en fågel in genom en glipa i dörren. Flög ett varv i rummet (över sängen) för att sedan flyga ut.

[Kritan]
2015-10-26 10:14
#2

Fågeln ser sig själv i fönstret och försöker jaga bort "spegelbilden". Markiser hindrar spegling och gardiner i viss mån. Fåglar tar sig in för att söka värme och mat.

janejkanske
2015-10-26 18:50
#3

Speciellt i juni

Upp till toppen
Annons: