Annons:
Etikettandlighet
Läst 986 ggr
AlmasMåne
10/16/15, 9:16 PM

Vad är skillnaden på guider & änglar?

Hejsan, detta är mitt första inlägg på iFokus. Ikväll gjorde jag för första gången en meditationsövning i hopp om att få kontakt med mina guider och be hen/de att visa sig för mig i en dröm. Jag fick faktiskt en otroligt häftig och spännande upplevelse .. Jag är för nuvarande mycket deprimerad och lider av kraftig ångest och behöver mer än någonsin hjälp. Att intressera mig fö det spirituella fungerar lite som en tröst och något vackert bortom all min smärta. Så jag vill verkligen lära mig mer! - Är det någon skillnad på guider och änglar? Och isåfall, vad? Hur fungerar de? - Finns det andra närvarande utöver guider/änglar som inte visar sig fysiskt men som finns med en? - Kan jag göra några specifika övningar eller dylikt för att aktivt motverka mina psykiska problem? Kram!

Annons:
Fillifjonkan60
10/17/15, 3:07 PM
#1

Intressant fråga som jag tyvärr inte kan svara på, så det vore  kul om någon annan kan ge svar.

Hoppas du mår bättre snart 🌺


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


AlmasMåne
10/18/15, 5:41 PM
#2

Tack Fillijonkan60! Det vore jätteroligt att få svar, och ha lite koll på det tekniska innan man djupdyker och försöker förstå sig på alla bitar.

Kram!🌺

Fillifjonkan60
10/18/15, 6:43 PM
#3

Jag tycker att det är märkligt att detta har lästs 148 ggr men ingen som kan ge ett svar. Eller svaret kanske finns i någon annan tråd som vi, jag och AlmasMåne har missat.

Kram tillbaks AlmasMåne 🙂


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Fillifjonkan60
10/19/15, 10:45 AM
#5

#4 Tack för det 🙂


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Upp till toppen
Annons: