Annons:
Etikettövrigt
Läst 848 ggr
[Hästhoven]
2015-10-16 09:54

Lever min kanin?

Vet inte vilken grupp jag skulle lägga denna tråd i, så om det är fel tråd, flytta den gärna.

Det är så att jag hade en kanin,min kanin som var min bästa vän, då menar jag verkligen bästa vän, han var som en hund, brukade ligga i famnen på mig & sova, promenera på stan i koppel & komma på inkallning, bodde lösgående i mitt sovrum,  han var min ögonsten, gjorde mig glad när allt kändes dåligt. Han var verkligen speciell på alla sätt & vis. 

En sommar när vi skulle resa bort över 1 veckas tid så beslöt vi oss för att han skulle få bo hos en nära vän under den tiden, det var meningen att han skulle få gå ute & äta gräs, samt bli ompysslad av gubben som tog hand om honom. 

Vi byggde upp en riktigt ordentlig hage med tillgång till ett stor hus som det tidigare bott höns i, vilket hade varit helt & hållet rymningssäkert under alla de 20 år som hönsen bott där. Lämnade honom där, även fast det sved i hjärtat, men han hade trotts allt någon som såg till honom varje dag. 

Får sedan veta att han har försvunnit, "borta med vinden" & bara så där, så var min fina lille kille borta, borta för alltid & hur mycket vi än letade så hittade vi honom inte. Inte ett spår, inte ens några tussar päls, ingenting.

Har länge funderat om han lever eller om han har lämnat jordelivet. 

Vad tror ni?

Annons:
Magi-cat
2015-10-16 10:15
#1

Vad tråkigt det som hände din kanin, beklagar verkligen! 

Jag har också haft kaniner, och de är verkligen duktiga rymmare. Ni gjorde allt ni kunde, ändå händer oförutsedda saker ibland.

Hoppas du får de svar du önskar.

Kram till dig! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
2015-10-16 12:13
#2

Hästhoven, lägg din fråga i Avläsningstråden istället. Klicka på det understrukna  ordet så hamnar du rätt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: