Annons:
Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 2956 ggr
[ChinPaws]
2015-10-14 00:22

min Hunds reinkarnationer

jag har fått veta att jag & min sista hund jag hade som nyligen gick bort i augusti har följt mig i flera tidigare liv som min hund även där.

så nu i augusti så fick jag ta bort honom då han var sjuk, så sorgen var stor för mig.

har tänkt mycket på honom & undrat om han gått ut i livet igen eller är där han är fortfarande.  har undrat om han kommer tillbaka till mig igen den närmaste tiden för ett nytt liv hos mig.  för jag vill ej missa honom  utan vara säker på att jag får rätt hund som är han. så är det någon här som kan se något om detta skulle jag bli glad

Annons:
Amandla
2015-10-14 12:44
#1

Är det en avläsning du vill ha så får du göra ett inlägg i Avläsningstråden istället.

Det händer att djur inkarnerar hos samma ägare igen, ibland märker man av det och ibland inte, det kan hända att djuret vill få en "nystart" så att säga. Det är ju så att vi lever många liv för att lära oss så mycket som möjligt. 

Försök att inte fundera för mycket på att du kan "missa" att få samma djursjäl igen, allt är precis som det ska oavsett, och visst älskar du din hund ändå? Förstår du hur jag menar? När sorgen är färsk så är det lätt att fastna i grubblerier, jag har själv varit i precis samma tankar…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[ChinPaws]
2015-10-15 08:30
#2

ok tack men hittar ej avläsningstråden 😕

Amandla
2015-10-15 11:55
#3

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[ChinPaws]
2015-10-15 18:06
#4

Tack så mycket

[Galahad+Perceval=trueheart]
#5

Hmm ja du får säkert bra svar till detta på avläsartråden. Men jag vill också att du ska tänka på att en hund inte alltid inkarnerar som en hund. En människa kan även välja att inkarnera som ett djur för att få vara med sin älskade en kort stund. Tvilingflamor samt en själsgrupp kan göra detta för att man en kortare period behöver extra mycket stöd och andevärlden vet att man inte har människor till hands. Nu säger jag inte att just din hund varit en människa. Men den behöver inte nödvändigtvis bara varit just din hund i andra liv. Hoppas du får de svar du söker i avläsningstråden

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: