Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1017 ggr
noraa
10/13/15, 8:21 PM

tyd min dröm snälla hjälp! ( kortfattat)

I min dröm jag såg var det olika saker och mycket inblandat.

jag åkte buss och bussen åkte på en strand. stranden var super fin  ( finkornig sand) och havet var vackert alldeles blått. Men havet var super stormigt, havets vågor nådde ända till bussen, och slog mot fönstrutorna. jag tänkte dock i drömmen fyfan vad coolt och tog fram mobilen och börja filma.

Det låg döda djur på stranden ( en bambi såg jag och rovdjur). Folk från min bussresa drogs in i en ström i vattnet, och jag räddade en flicka från strömmen. efteråt var några personer missnöjda över att jag räddat ett monster. då hon visade sig vara något övernaturligt och djävulsliknande, hon tog även livet av sig senare. 

helt plötsligt var jag i skogen, där det fanns stugor att bo i. Jag besökte en stuga , mycket trappor , och stugan /huset var alldeles kusligt.  Folket i min dröm sa " nej gå inte in dit det är spöken". det var mycket sängar där. saker var av trä . jag sprang ut från huset för det var så kusligt, men ett spöke en liten flicka sköt mig innan jag lämnade. DOCK blev jag inte skadad att jag skulle dö för det var spök skott om ni förstår vad jag menar. men det gjorde ont. 

jag såg även senare att jag låg på en vacker strand i värmen och solade.

 och jag såg sen att jag blev biten av en hund gång på gång. den ville inte sluta. 

vad betyder dessa delar? någon? :)

Annons:
farshus
10/14/15, 10:16 AM
#1

Du drömmer om din sannoliga Ångest Alla gestalterna är sidofigurer i ditt undermetvetna. Det är inte spökfigurer uton i fantasin, Samtidigt söker du spänning i livet. Det blir inte som du tänkt, för att du följer inte din egen väg. Det gör ont i själen för din rädsla tar över på olika sätt.  Du söker genvägar i livet via det ockulta. Enda vägen är att våga ta egna beslut och lita på din magkänsla eller intuition.

noraa
10/14/15, 10:30 AM
#2

#1 bör man lyssna på sin dröm och ta sin egna väg istället? är det som ett tecken/tips eller är det mer bara mitt undermedvetna som pratar med mig?

farshus
10/14/15, 12:55 PM
#3

så är alla drömmar. Lyssna på dem . Närmare verkligheten o sanning kommer du inte.

farshus
10/14/15, 2:57 PM
#4

Du önskar akut hjälp här på Tråden efter tolkning av DIN dröm.

Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
10/14/15, 8:44 PM
#6

#5 Borttaget, var snäll och tänk på hur du uttrycker dig mot andra medlemmar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: