Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1251 ggr
Mayaemilias
10/9/15, 5:04 PM

Blir besökt?

Hej. För ca ett år sedan skrev jag ett inlägg här (från ett annat konto, dock) som handlade om att jag har haft väldigt konstiga drömmar där jagupplevt något jag såg som spöken/andar. Skrev då att jag drömde samma dröm flera gånger och att alla mina drömmar utspelade sig i våran källare. En utav drömmarna var att jag satt på nedersta trappsteget i källaren, med ansiktet begravt i händerna och grät. Så kommer någon och lyfter upp mig, men jag vågar aldrig titta vem det är. På något sätt vet jag dock att det är en väldigt gammal kvinna och jag kan komma ihåg att jag var väldigt rädd för henne. Drömde denna drömmen flera, flera gånger plus några andra, men den var lika läskig varje gång och påverkade mig extremt. (Så fort jag tänker på det får jag som ett minne när jag står på mitt dagis och tänker på drömmen och är jätterädd) Kommer också ihåg att i maj månad ungefär gick jag på dagiset och typ hjälpte till, och när jag står på det stället minnet utspelar sig på så får jag en jätte obehaglig känsla. Sedan flyttade vi. Alla mardrömmar tog slut, MEN, jag började istället uppleva annat. När jag satt och sminkade mig, böjde ögonfransarna så känner jag bara hur min arm slås bort, ifrån mig och jag får typ panik. Grejen var den att min arm var lutat mot skrivbordet, hur stadig som helst så jag tror inte att jag bara typ ryckte till för armen slogs ner i skrivbordet. Sedan en kväll när jag låg och skulle sova. (Låg på sidan med benen upp mot mig, böjda) så känner jag hur något placeras på mitt lår, kändes som en hand, och jag börjar då "slå bort" det som rört mig och så känner jag inte längre något. Jag tror på sånt här andligt då min kusin sett sin morfar i spegeln, hon stod och fixade sig och då hon såg hur han satt i soffan bredvid hennes pojkvän och ja, det känns helt enkelt som att det finns. Har en aning om att om det faktiskt är något andligt som besöker mig så kanske det är min mormor som gick bort i augusti förra året. Har upplevt mer men inget på senaste tid. Båda grejerna jag berättat hände denna månaden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: