Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1051 ggr
jultor
10/8/15, 4:28 PM

drömtolkning

Hej! inatt drömde jag en dröm och kan inte sluta tänka på den.. Jag vaknade efter jag drömt den och kunde inte somna på 1 timme och låg bara och tänkte på den.

Jo såhär gick det till av drömmen det jag minns: 

Att jag hade varit på något läger med en stor sjö som var stilla och lugn tills helt plötsligt vart det hur stora vågor som helst och vattnet svämmade nästan över lägerplatsen. Men även fast allt det hände var jag liksom helt natrual och bara stirrade på vattnet medans alla andra människor sprang omkring som idioter och var jätten oroliga. sen helt plötsligt hade jag kommit hem och låg i mitt sovrum och då ringer det på dörren och min mammas ex öppnar och jag väntar inne i mitt rum och då kommer min bästa kompis in med blodsprängda ögon och blod rinner från munnen sen står hon där med en kniv och kör in kniven först i benet på mig och skär medans hon skrattar och ler mot mig. Jag kan inte ta mig någonstans för jag står upptryckt mot väggen och skriker men ingen kommer för att hjälpa mig och jag känner i drömmen att kniven skär… 

Då jag vaknar så sticker det till där min kompis tryckt in kniven på mig och jag är alldeles svettig och hoppar upp ur sängen.

Kan det här betyda något? isåfall vad? Kan inte sluta tänka på drömmen 🤔 jätte tacksam för svar :)

Annons:
[Kritan]
10/12/15, 7:01 PM
#1

Om domningar eller stickningar återkommer så kontakta läkare.

Upp till toppen
Annons: