Annons:
Etikettövrigt
Läst 930 ggr
elinlisette00
10/4/15, 10:43 PM

Kommer jag se min katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej allihopa:) registrerade mig just på den här sidan så jag fattar än så länge inte någonting men det kommer;) Jag har iallafall 2 frågor till er alla, min älskade katt blev påkörd för 10 dagar sedan och jag saknar han så sjukt mycket och skulle göra allt för att få min lilla Felix tillbaka. Dagen efter detta hände så hörde vi att någon åt från matskålarna, han krafsade alltid ut all sin mat från skålarna och åt utanför och det var exakt det som lät, man hörde när maten åkte i golvet. Det var ingen utav dom andra katterna för dom sten sov! Mina frågor är iallafall, kommer han visa sig någon gång? Har ju hört matskålarna men skulle verkligen vilja se han, min andra fråga är om jag kommer se han sen i himlen?

Annons:
[NeferNefer]
10/4/15, 11:15 PM
#1

Jag beklagar förlusten. Jag har själv förlorat djurfamiljemedlemmar … min erfarenhet är att de är med oss så länge de känner att vi behöver känna deras närvaro. Om ni har en nära kontakt, och det verkar ju som det, kommer ni att träffas på andra sidan igen - eller så väljer katten att återfödas och kanske hamna i din familj igen.

elinlisette00
10/4/15, 11:36 PM
#2

#1 ja, vi hade en nära kontakt! Det känns som att han är i mitt rum just nu! Det är kolsvart och jag är väldigt mörkrädd och för ungefär 5 minuter sen slog mitt hjärta dubbelt så fort och som sagt så är jag väldigt mörkrädd. Nu känner jag mig helt lugn för det känns verkligen som att han går runt i mitt rum, även om jag inte kan se honom! Detta låter nog lite galet men ja:-)

[NeferNefer]
10/4/15, 11:39 PM
#3

Många djurägare kan nog vittna om samma upplevelser. 🙂

Upp till toppen
Annons: