Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

ser du handen?

2015-09-28 09:37 #0 av: Tanjis

Förmodligen är det en bit ved som brunnit lite märkligt (hoppas jag) men visst ser det ut som en hand som sticker upp i elden?

Anmäl
2015-09-28 12:44 #1 av: HellaBella76

Märkligt..

Jag reagerade själv på en bild jag tagit med mobilen för nån dryg vecka sen, där typ en likadan "hand" dyker upp längst ner i högra hörnet.. håller "fingrarna" (tumme o pekfinger) likadant.. Funderar

Anmäl
2015-09-28 14:02 #2 av: Tanjis

Ruggigt :/ kan du lägga upp bilden?

Anmäl
2015-09-28 15:07 #3 av: HellaBella76

Jag kan prova..
vet att jag reagerade på bilden eftersom de såg ut som en konstig lite annorlunda hand. Bilden har jag skurit ner, men föreställer en överkropp, "handen" skymtar vid tröjans nerkant, strax ovanför byxlinningen. Vad jag vet hölls ingen hand där när bilden togs..

Anmäl
2015-09-28 15:08 #4 av: HellaBella76

Anmäl
2015-09-28 15:12 #5 av: HellaBella76

Din bild är mer tydlig ser jag nu, va säkert nåt knas med skärpan bara. Kändes Bara lustigt att jag själv reagerat på liknande grej :-)

Anmäl
2015-09-28 16:48 #6 av: beem

Snett framför handen ser jag en liten tomte. Brunaktig lång rock och vitt skägg.

Anmäl
2015-09-28 16:54 #7 av: Amandla

#4 Ser ut som en helt vanlig tumme med svart nagellack på nageln. Hudvecken över översta leden syns. Fotografens?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.