Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1511 ggr
Sense
2015-09-27 22:57

Dröm

Drömde rätt mycket och i flera omgångar.

På slutet så blir jag lite sur då jag ville möta lite fiskar. Och så plötsligt släpper jag alla andra drömmar och ser att jag är enormt högt upp på en stad eller ett moln i himlen. tittar ned och upptäcker vatten och tänker där är fisken. Hoppar nedåt och märker att jag är hur högt upp som helst. Så det tar tid innan jag kommer ned, hinner tänka, bli nu inte rädd om du ser några fiskar etc, anara konturerna av något när jag närmar mig. En bra bit kvar vekar vattnet öppna sig för mig och mer eller mindre välkomnar mig genom ett hål. Jag hoppar i hålet ned i vatt´net står stilla en stund och ser bara mörkt, Tittar upp åt lite och ser då 3 st fenor på 3 stora fiskar till höger om mig tror jag jag simmar mot den ena och tar i fenan den säger inte så mycket vi åker nära nog runt i cirkel som om dom säger bra att du hittade oss samtidigt dyker en fjärde upp till vänster om dom andra. Då blir jag glad för jag tror jag att har funnit saker som jag söker. I alla fall så börjar jag där analysera men i och med att jag gör det så försvinner fiskarna och blir typ polisbil eller något åt det hållet, sen dyker massa människor upp lite längre bort och jag vaknar. 

jag tror jag vet lite om det hela, men ni får gärna säga mer

Tack

S

Annons:
[Kritan]
2015-09-29 13:21
#1

Du går ur sömnen och logiken tar överhand.

Upp till toppen
Annons: