Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Vad ser ni? =D

2015-09-26 00:13 #0 av: elise9494

Hej!

Vad ser ni på bilden?

Är ny på sidan så vet inte om jag lägger upp detta på rätt sätt.. Kan passa på att presentera mig också, Elise heter jag och är nyfiken på det mediala och vill utveckla mig men vet inte vart jag ska börja =D

Anmäl
2015-09-26 00:18 #1 av: SegerSims

Jag ser ett ansikte i mossan på stenen i mitten ovanför den lilla öppningen under stenarna. :)

Anmäl
2015-09-26 00:39 #2 av: Tarotstollan

Jag ser också ett ansikte i en sten. Det är lutat lite åt vänster, som jag ser det härifrån med öppen mun och kanske 2 hörntänder syns.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-09-26 00:50 #3 av: lusekoftanova

nånting mellan träden ovanför stenarna i mitten

Anmäl
2015-09-26 07:57 #4 av: Magi-cat

Vilken fin och stämningsfull  bild!Glad

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2015-09-26 11:22 #5 av: farshus

Fin katt

Anmäl
2015-09-26 11:34 #6 av: moln50

Jag ser ett ansikte i trädstammen

Anmäl
2015-09-26 22:35 #7 av: Tarotstollan

Nu när jag tittat lite mera på bilden så ser jag flera ansikten i olika stenar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-09-26 22:56 #8 av: The_pearl

Ser också olika ansikten, fast djuransikten.
Och mellan trädet rakt fram i mitten å trädet till höger om det, ser det ut som att det står ett troll 😊

Anmäl
2015-09-27 21:20 #9 av: majlar

I mitten på bilden mellan träden är det en luring som tittar fram. Hunden ser den också. Kul bild.

Anmäl
2015-09-28 09:42 #10 av: Marr

Ser också massor i denna bild...Jättefin & spännande bild. Luringen som kikar fram bakom trädet och ansiktet i den mossiga stenen, ser ut som Tintins Milou.Skrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-09-29 13:10 #11 av: [Kritan]

En katt 

Anmäl
2015-09-29 14:01 #12 av: moln50

Jag ser ett lejonhuvud i trädstammen till höger

Anmäl
2015-09-29 14:45 #13 av: Marr

Är det inte en liten Vätte som sitter och vilar sig på stenen mitt emot "Milou"?Skrattar

Jag ser toppluvan, skägget och benen. Syns alltså vid trästammen till höger 12 cm upp på bilden.

Ja det ser jag med Moln, ärret i trädet blir till nos & mun, man ser även ögon och öronen perfekt placerade på huvudet.

Sånt här är jätteroligt med hur vi kan se saker i föremål...sen kanske? kanske det även finns en liten värld som vi ej ser vanligtvis...CoolSkämtar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.