Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1001 ggr
starla9
9/25/15, 11:54 AM

Liten gammal gumma som dyker upp

Hej allihop :)

Tänkte skriva av mig lite och berätta vad jag upplevt senaste veckorna. Jag har börjat öppna upp mig mer medialt nu/andligt och i samband med det har jag också märkt att jag blivit mer känslig av mig, känslig för vibrationer, intryck, känslor osv. För ca 2 veckor sedan började jag se en liten gammal gumma som dök upp, först såg jag henne på väg till jobbet en gång, hon är extremt kort ca 135-140 cm, med gamla kläder, en rock på sig, liten blå sjal runt huvudet och ögonen var de jag såg först, de är extremt intensiva, varav det ena ögat är stängt. Det andra ögat är extremt "stirrig/tittandes". Men jag uppfattar inte henne som elak eller något sånt, blir inte heller rädd men vill veta vem är hon?. Jag ser henne några minuter sen försvinner hon, hon säger ingenting heller men ler lite. Vet inte om detta är en "slump" vågar inte säga något mer om det men blir bara förvirrad. En annan gång såg jag henne dyka upp bakom ett hörn, blev då lite rädd o ryggade till, men när hon log blev jag inte rädd bara undrade vem denna lilla gumma var och om hon kanske kommer från något äldreboende men hon  försvinner sen snabbt. Igår på väg hem såg jag henne sitta på en bänk nära min port, en bit ifrån och tittade intensivt. Hon har alltid samma kläder på sig. Jag log men vågade inte säga något. Sen försvann hon igen. Är detta en slump eller vad är detta? Hon ser ut som en sån där gammal söt liten gumma i gamla folksagor. Någon mer som vart med om detta? Behöver inte betyda något heller men det underliga är just att jag får känslan av att hon vill visa sig/ha kontakt av något slag…

Annons:
[NeferNefer]
9/25/15, 11:54 AM
#1

Hon kanske är din guide?

starla9
9/25/15, 11:57 AM
#2

NeferNefer: Jag tänkte lite på de, men enligt en spåkvinna så ska en av mina "guider" vara min gammelmormor, åh jag blir så förvirrad! Vet inte vem hon är men får ingen dålig känsla heller, men hon försvinner jättefort. Hon ser både läskig ut men samtidigt väldigt godhjärtad. Något med hennes ögon som är utöver de vanliga…Får se om hon dyker upp igen :)

[NeferNefer]
9/25/15, 12:01 PM
#3

När du ser henne igen, fråga henne vem hon är och vad hon vill. 👍Det är det bästa sättet att få veta. Du kommer att få svaret antingen i ord eller i känslor, men lita på det svar du får. Lycka till, och berätta gärna hur det gick!

starla9
9/25/15, 12:25 PM
#4

NeferNefer: Tack snälla! Ja, jag återkommer sen ❤️

[NeferNefer]
9/25/15, 12:31 PM
#5

Spännande! Jag ska tillägga att svaret även kan komma i bilder, det glömde jag säga.

Sommarek
9/25/15, 1:31 PM
#6

#2 Men om du har flera guider är det väl inte alls omöjligt att hon är en av dem? Har du sett din gammelmormor någon gång, eller kan detta vara hon?  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
starla9
9/25/15, 4:49 PM
#7

Uppdatering: Var på väg ut nu för att möta upp en vän, Gumman satt utanför min port på samma bänk där jag såg henne sist!! 😳 Samma kläder. Vart lite rädd…. Men jag sa hej. Hon svarade inget, bara tittade intensivt och log. Vart så paff så vågade inte vända mig om först. Provade att gå ett kvarter vände mig om och såg henne inte. Om jag ser henne igen ska jag fråga vem hon är lite vänligt…

starla9
9/25/15, 4:56 PM
#8

Sommarek: Har endast sett min gammelmormor på foto, dock ej aldrig träffat henne tyvärr.. Hon gick bort många många år sedan men hade sagt innan hon gick bort att hon skulle "skydda oss" i familjen… Det enda jag vet :-)

Upp till toppen
Annons: