Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

varelse på bilden

2015-09-22 10:57 #0 av: farshus

kan ni se vad jag ser på bilden. Tallen i mitten, den största av dem. Förstora bilden.

Anmäl
2015-09-22 11:00 #1 av: InkaAthilea

Jag ser inget speciellt i cirkeln. nåt sorts mönster är det iaf... 
Vad ser du?

Anmäl
2015-09-22 11:21 #2 av: farshus

det är tydlig "bild" av en man som klättrar, man får förstora bilden .

Anmäl
2015-09-22 11:26 #3 av: InkaAthilea

jag gjorde det... men såg ändå inte.. det kan ju vara nåt med upplösningen på min dator kanske =)

Anmäl
2015-09-22 11:28 #4 av: farshus

Det är man som klättrar uppåt på Tallen. Satt igår intill i skogen var ute efter Svampar. Fikade där intill o tog en bild. Hade euforisk lyckokänsla, det kändes som jag inte var ensam.Är  långt inne  i skogen. Klättrat upp till den högsta punken där.

Anmäl
2015-09-22 11:31 #5 av: farshus

Den är inte inristad på Tallen. Ingen går där heller , är såpass svårt komma dit o är dessutom långt borta.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.