Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1501 ggr
Rodda
2015-09-21 17:53

Meddelanden?

Vet inte om det blev rätt grupp nu, men jag chansar.    Har ett par mycket goda vänner som får oönskade "presenter" i sin bil.   Vid 3 tillfällen har det dykt upp en tomhylsa (22mm) i den städade bilen.   Detta började efter att de kände en iskyla i bilen när de rastade för 2 veckor sedan.     Vi blir inte kloka på vad dessa hylsor ska betyda är det någon som kan komma med tips?  Till saken hör att jag ägde bilen 5 år innan de övertog den o då var det aldrig nåt som hände. Snälla hjälp!

Annons:
Huygens
2015-09-21 18:21
#1

Det skulle jag låta polisen fundera på.

Magi-cat
2015-09-22 08:14
#2

#1 Definitivt som #1 säger!

Anmäl till polisen! Tomhylsor är liksom inga leksaker.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Kritan]
2015-09-22 09:03
#3

Om dom är jägare så kanske en hylsa ramlat ur en vapenväska.

Magi-cat
2015-09-22 09:28
#4

#3 Det har du rätt i. Fast det borde de tänkt på själva, kan man tycka. Jägare är vana med tomhylsor och sånt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rodda
2015-09-22 17:24
#5

 Nix, dom är inte jägare.  Eftersom hylsorna dyker upp från tomma intet är väl polisen inte rätt forum.  Första hylsan dök upp på förarsätet efter en rökrast längs en större väg. 

Känslan vi får är att någon vill något men vi begriper inte vad.

Magi-cat
2015-09-22 18:43
#6

Inga andar ploppar dit tomhylsor, jag lovar!🙂

De har ett materiellt ursprung, kolla upp det!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Coralines Ghost
2015-09-24 13:50
#7

Magi-cat, hur kan du vara så säker på det? Andar kan ta fram vad som helst. Jag var med om blod en gång. Anden kanske vill att de här personerna ska ge sig ut i naturen och jaga eller nåt. Eller att de ska låta bli. Meddelanden kan vara så obegripliga. 😃

Sommarek
2015-09-25 11:44
#8

Hylsor, eller i alla fall kulor, i drömmar brukar ju betyda antingen självkontroll och självförtroende eller, på den negativa sidan, att någon försöker stoppa dig eller dåliga val som du har gjort. Beroende på hur de som drabbas själv känner inför situationen kan det kanske vara antingen en varning, något man ska tänka på, eller en uppmuntran att något kommer hända som de har styrkan att stå emot.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Kritan]
2015-10-01 16:28
#9

Tomhylsor ska överlämnas till polisen.

Upp till toppen
Annons: