Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1257 ggr
Azeman86
9/16/15, 6:09 PM

Hon drar till sig enormt många andar

Hur får man en människa att inte vara en magnet utav alla andar? Något speciellt som kanske lockar de? Något man kan göra för att hålla dom utanför lägenheten? Mer än rökelser kanske? 

Jag är ny på detta med andar och jag försöker träna min förmåga - men detta handlar dock inte om mig, jag har en bekant som drar tills sig jätte mycket andar. 

Och sen så en till fråga för min del, tips på utbildningar man kan gå för att träna på att kontrollera sin egen förmåga? Kanske går att utveckla på något vis?

Annons:
Ghosthunter
9/16/15, 6:30 PM
#1

Det kan räcka att man bara är helt öppen och tror på andar. Annars kan det vara att man har en stark aura som andarna lätt ser och i kombination av att vara öppen, så drar man sig till andar ganska lätt!

Ett enkelt knep (som dock inte alltid fungerar) är att man föreställer sig att man är innesluten i en bubbla av starkt ljus där inga andar är välkomna att komma in i.

Om det är ett stort problem, så är det kanske bäst att han/hon går till ett medium.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Azeman86
9/16/15, 7:30 PM
#2

Tack för ditt svar. :)

Ghosthunter
9/16/15, 7:51 PM
#3

Varsågod…själv är det tvärtom, jag vill ha mer andar till mig🤪😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

The_pearl
9/16/15, 9:39 PM
#4

Personen måste lära sig att stänga sig! Finns olika sätt! Tänka sig instängd i en bubbla. Man kan vara i ett rum å stänga en dörr, jag tänker att jag har som en sköld precis utanpå skinnet. Visst finns det utbildningar att gå på! Hitta ett seriöst medium, eller kolla om det finns meditationscirklar eller liknande där du bor! Jag har själv gått på sån, man mediterar (vilket är jätteviktigt när man är andlig), tränar upp sin intuition. Man lär sig öppna, stänga o läsa av. Psykometri o allt annat spännande. Till slut kanske man får kontakt med andar med! 😊 Verkligen hur bra som helst och man får så mycket till en. Man får den hjälp man behöver från andevärlden och mediumet finns till för att hjälpa dig! 😊 Var håller du hus? Jag kan tipsa om skånetrakterna tex.

Ghosthunter
9/16/15, 9:52 PM
#5

Andarna finns alltid omkring en….det är bara att ställa in finkänsligheten så att säga!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Azeman86
9/17/15, 1:02 PM
#6

Jag bor tyvärr en bit från Skåne, enda uppe i Sundsvall. :)

Annons:
The_pearl
9/17/15, 3:38 PM
#7

#6 Ja då kan det bli lite knivigt! 😊 Lycka till iaf! 😊

Upp till toppen
Annons: