Annons:
Etikettandlighet
Läst 1163 ggr
Jane-Lyzell
2015-09-13 13:39

Akut hjälp flyktingar

Örebros Andliga Kyrka / Spiritualistiskt center- Tar aktion för hjälp för flyktingarna

Som nu har nått oanade proportioner och vi har här med beslutat vid senaste styrelsemöte 6 september 2015 att vi sänder ned ordföranden och en till representant ifrån kyrkans styrelse att hjälpa på plats i grandländer vid Medelhavet.

Vi stödjer Röda korsets hjälp och inleder samarbete med den internationella avd som finns på plats. Våra representanter åker ned till Grekland den 30 september - med hjälp i form av pengar – förnödenheter – och Healing och framförallt med medmänskligt hopp för alla utsatta flyktingar. :-)

Vi startar även en pengar insamling för Er som vill hjälpa till i detta och du kan ge bidrag till oss via vårt bankgiro 5820-2821 Märk talongen ”Flykting” Eller swisha-nummer: 1234276366 Vi kommer se till att pengar och annat insamlat personligen når sina mottagare.

Förutom Pengar Ber vi er även skänka ”Lätta” saker som våra representanter kan föra med sig i sina väskor till barn o vuxna i området de reser.

Det kan vara sådant som t ex . ritblock, kritor , papper, pennor, gosedjur(små) stickeris, olika klistermärken, bollar fotbollar, ballonger. överlevnads kitt (torkad mat) - likaså första förbands kitt och liknande . Intimhygien - Vi mottager tacksamt detta innan utresan till vår lokal Järnvägsgatan 17 , 703 62  Örebro.

 För att se när vi finns där se hemsidan www.andligt-osc.dinstudio.se Du kan även kontakta oss på infoandlighet@telia.com

Tyvärr kan vi inte mota kläder (då det väger för mycket) då ser vi hellre att ni skänker pengar som representanterna på plats kan använda för eventuelle klädinköp till de behövande på plats.

Vi rapporterar under vistelsen via fb och ett informationsträff om resan och situationen för flyktingar kommer anordnas så snart våra representanter kommit tillbaks - där vi också redovisar det insamlade medlen.

Distans healing sänds i olika grupper för hjälp - meddelas i respektive grupper när, ett förslag vi har runt kl 18.00

Nu hoppas vi att så många som möjligt är med oss i detta och hjälper oss att hjälpa TACK !

Obs Våra representanter betalar sin egen resa med egna medel och påverkar inte de insamlade pengarna. 

Nu hoppas vi att ni blir en del i detta och hjälper oss att hjälpa, tillsammans är vi starka

 MVH

Styrelsen ÖAKSC

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[NeferNefer]
2015-09-13 14:08
#1

Mycket fint initiativ! 🌺❤️

Amandla
2015-09-13 15:11
#2

Ja det är toppen! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jane-Lyzell
2015-09-13 15:48
#3

Tack 🌺 Hoppas många vill hjälpa oss hjälpa ❤️ i kväll har vi en andakt där, där donationerna går till flyktinghjälpen🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2015-09-14 00:55
#4

var en tapper skara som kom på andakten - så nu blev det lite mer bidrag till flyktingarna - Det är hemskt hur flykten  är just nu

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2015-09-14 09:21
#5

Ja, men det är så underbart att se hur folk verkligen ställer upp och hjälper de här stackars människorna ❤️

Jane-Lyzell
2015-09-14 23:38
#6

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Magi-cat
2015-09-22 14:04
#7

❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Jane-Lyzell
2015-09-22 14:53
#8

Hoppas fler hjälper oss hjälpa - snart åker våra representanter

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: