Annons:
Etikettandlighet
Läst 607 ggr
vogy
9/11/15, 2:51 PM

Ngnsom upplevt att andar kan hålla och föra händer

Fråga enl. ovan. När jag mediterar tar ngt tag i mina händer och för dem till tex solar plexus, magen, halsen. Någon som varit med om detta?

Annons:
[Silverräv69]
9/11/15, 3:04 PM
#1

Ja! Jag tappade mina vigselringar på en finkornig sandstrand på en ö i Thailand.
När jag upptäckte det blev jag alldeles skräckslagen och bad konstans om alla änglars, andras och Guds hjälp att hitta dem igen. Fast min hjärna sa att chansen är så minimal att den inte ens är värd att hoppas på..

Hur som helst, vi åkte tillbaka till ön, 20 min hade gått, vi visste exakt var vi hade suttit och gick med raska steg dit. Inombords bad jag fortfarande, jag var så rädd, chockad och fokuserad att jag inte ens kunde gråta.

Vi går fram till "vår plats", ett ungt ryskt par har satt sina handdukar i sanden, vi lyfter dem och skannar av sanden. NOTHING! F*CK tänkte vi, vi gräver lite.

Jag minns att jag inte ens kunde fokusera min blick, jag bara lät händerna styras. Maken ropar JAAA efter 30 sec, han hittade en ring, sen sa han "nej det är bara guldringen". Mina händer fortsätter leta i sanden, ca 10 cm ner och får tag på något glittrande! MIN DIAMANTRING!

Sedan brast jag i tårar och grät i 30 minuter av tacksamhet! Vilka oanade krafter det finns! =D

Sedan vet jag att änglarna var med och spelade Yatzy förra sommaren när jag blev akut sjuk, antar för att liva upp stämningen, det var inte mina händer som slog de höga poängen med tärningarna. Jag hade jättekul, för jag vann och hade familjens högsta yatzy-poäng genom tiderna. XD Och det hände samma sak på rundan därefter och då visste jag att det inte var ett sammanträffande.

Upp till toppen
Annons: