Annons:
Etikettövrigt
Läst 776 ggr
[Dixie2003]
2015-09-05 11:10

kommer ihåg

Hej! Jag tror jag minns när jag var 1-2 år. Det var när jag satt i en bebisstol. Jag vet inte om detta är vanligt att få flashbacks från 10 år tillbaks. Skulle gärna vilja veta om ni får flashbacks ibland. Eller om det bara är jag som återskapar bilder i huvudet? Vet inte om detta var rätt sajt att skriva på.

Annons:
Aleya
2015-09-05 11:20
#1

Egentligen är det väl ganska svårt att säga om detta är ett minne som stämmer eller är falskt.
Jag vet att jag började minnas saker otroligt tidigt, utan att min mamma berättat vad som skett. Jag minns vissa drömmar från det jag var 2 år. Och jag har smått minnen från tidigare än så. Men jag kan säga att jag minns nästan för mycket. Jag kan dra upp minnen klart från två år och framåt.
Och har kunnat berätta för mamma i efterhand varför jag gjorde vissa saker. Och är nästan 30 nu.

Jag kan dock säga att jag har kunnat prata om händelser som inte min mamma var med på, så är ganska säker på att mycket av det jag minns är det som skett. Men att min mamma fått det bekräftat av folk som varit med.

Så du får väl avgöra själv anser jag.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Dixie2003]
2015-09-05 11:46
#2

Kommer åxå ihåg drömmar.

[Kritan]
2015-09-05 22:16
#3

Någonting borde väl fastna däruppe

Upp till toppen
Annons: