Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tips & Råd

Vad betyder detta?! (Hjälp)

2015-09-02 15:02 #0 av: miranda___

Hej hej!

Under 5-7 dagar har en skata satt sig utanför mitt fönster och knackat tills jag har gått upp och dragit bort gardinerna. Direkt när jag öppnar gardinerna så flyger den iväg och det är alltid just vid 07,00 som den knackar på fönstret!

Ingen i släkten har dött på sistonde och inget konstigt har hänt annars.

Va tusan betyder detta? Någon som vet?

Anmäl
2015-09-02 15:15 #1 av: Inkanyezi

Det betyder att en skata har hittat sin spegelbild i ditt fönster och hackar på den. Den bråkiga skatan "på andra sidan glaset" hackar tillbaka, och så är det igång. Du kan troligen få stopp på det genom att sätta upp en rovfågelsilhuett.

Anmäl
2015-09-03 12:20 #2 av: Amandla

Det är inte alltid som det man upplever som tecken betyder något, men sök gärna på ordet skata här på sajten så kommer det upp lite trådar. Det behöver inte alls ha att göra med att någon ska dö.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-09-04 08:04 #3 av: farshus

Ngt konstigt är det inte. Håller med Inkanyezi.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.