Annons:
Etikettfoton
Läst 1705 ggr
Alicealizee
9/1/15, 9:02 PM

Orb, ängel?

Hej,

för några timmar sedan så var jag på stranden med mina hundar och precis som vanligt så tog jag lite bilder på dem och la upp på mitt instagramkonto. När jag går in för att se vilka som gillat bilden så ser jag till min stora förvåning att det finns ett grönt, nästan hjärtformat ljus/sken på bilden.. Hmm tänkte jag, det måste vara något som reflekterar i bakgrunden, men för att vara säker så kollar jag även på de andra bilderna och upptäcker att bilden som jag tog några sekunder senare har samma gröna och hjärtformade sken fast betydligt närmre.. Jag fick till mig att det skulle vara något andligt? Någon som är bekant med detta eller tror ni att det finns en logisk förklaring?

Kram

Annons:
Alicealizee
9/1/15, 9:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lägger till en av bilderna! Ni får förstora så ni ser det lysande gröna i bakgrunden :)

Huygens
9/1/15, 10:18 PM
#2

Känner inte omedelbart att det är andligt, men kan ju vara något med ursprung av ickefysisk natur. Något som kan behöva utforskas, eller bara vara en uppmuntran att utforska verkligheten. Lite som Hessdalsljusen.

Alicealizee
9/1/15, 10:22 PM
#3

Ja kanske. Jag fick bara en så stark känsla av att det var något andligt, lyckades få fram att ärkeängel Rafael faktiskt kommer med grönt ljus. Han är den helande ärkeängeln och det skulle faktiskt passa in väldigt bra i mitt liv om det var han. 

Men som du skriver, det behöver inte alls vara något andligt. Jag blev bara så nyfiken på om någon annan varit med om liknande eller om man hade några teorier :)

Ginster
9/2/15, 12:40 PM
#4

Tror det är någon reflektion från solljuset. Har själv tagit bilder vid någon sjö eller hav med solsken och då blev det också gröna små lysande prickar.

Alicealizee
9/2/15, 9:04 PM
#5

Tack Ginster, så kan det säkert vara :). Tyckte bara det var så tydligt och eftersom det fanns på två bilder som jag tog kort efter varandra :)

Upp till toppen
Annons: