Annons:
Etikettövrigt
Läst 990 ggr
farshus
9/1/15, 10:36 AM

Varför skrämmer Sanningen oss

Går man till ett Medium och söker Sanningen , vill man knappast hör den !

Som ordspråk säger:  De som blir Arga över Sanningen är de som själva  lever i Lögn.

Annons:
[NeferNefer]
9/1/15, 11:55 AM
#1

Så sant, så sant. En av alla anledningar till varför jag inte läser av folk. Sist jag gjorde det fick jag nästan en utskällning, i stil med "Nej, det där vill jag inte höra! Jag vill höra att jag ska få den personen jag är kär i!" Så … jag ska ljuga? 🤔Ett äkta medium kan bara ge den information hen får. En lurendrejare kan säga dig precis vad du vill höra. Vem är det bäst att gå till?

allhealing
9/1/15, 4:09 PM
#2

#0

2004 kom jag till insikt att jag hade kunskapen om healing inom mig. Och att det inom healing alltid finns nytt att lära. Att det finns mer att se än det än den 3e & 4e dimensionen har att erbjuda.

2005 väcks även kunskapen inom mig hur den djupa psykologin fungerar.

Sedan 2003 har jag studerat mängder med olika böcker, kurser on och off line. Sett filmer, youtubeinslag, pratat med liksinnade.

Det jag har kommit fram till är att det finns ingen exakt väg att gå eller exakt sanning att presentera. Däremot är det så viktigt att förstå att jag när jag utövar dessa kunskaper möter varje ny individ där personen för tillfället befinner sig.

När man har förmågan att läsa av en person i en dimension som ligger bortom den personens förståelse. Då behöver man förklara den information som kommer fram på ett för personen begripligt sätt. Detta eftersom dimensionerna bortom den 4e är så mycket mer exakt i sitt innehåll. Så mycket mer specifik. Det är som att stå på bergets topp och förklara för den som står nere i dalen hur det fungerar. Det går inte att göra så. Man behöver förflytta språket ner till dalen.

Det du beskriver handlar om att en person som befinner sig nere i dalen har så mycket aggression lagrad inom sig att hen inte klarar av att ta några som helst tillrättavisningar. Eftersom personen ifråga bygger hela sin identitet på hur den i dagsläget uppfattar sig själv.

Det är först när en person är beredd att ta eget ansvar fullt ut för sin egen läkning som healing kommer att fungerar fullt ut.

Det är därför som healer viktigt att förstå att det är healerns ansvar att kunna läsa av varje klient och se om de när de säger att de tar emot healingen verkligen menar det de säger. Detta ser en healer när healern läser av personens energi bortom den fasad den 3e & 4e dimensionen kan sätta upp och presentera att jag säger en sak men menar någonting annat. Detta avslöjar en äkta healer omedelbart.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

penke
9/1/15, 9:27 PM
#3

..hittade på en ..grannsajt:
(fritt ur minnet)

 rätta en idiot och hen kommer att hata dig
rätta en vis man. och han kommer att vara dig tacksam

   penke

Alicealizee
9/1/15, 10:19 PM
#4

Ofta söker sig människor till medium av en anledningen, sen blir de kanske arga på grund av att livet inte riktigt blir så som de önskat.. :(. Lider med er. Men samtidigt så gör ni en otroligt fin insats också och ni ska vara stolta över er gåva! Önskar själv att jag hade den, men istället så går jag till medium som jag litar på. Å jag är inte en av dem som blir arg ifall hon/han inte säger den sanning jag vill höra. :)

Tjeja
9/2/15, 10:06 AM
#5

Jag har suttit hos ett medium som vid en rak fråga ljög och svarade det jag "ville" höra. Även om jag inte själv är medial som ett tränat medium är jag människokännare nog att direkt se på hennes reaktion på frågan och när hon svarade att hon ljög. Märktes tydligt att hon gav ett annat budskap än hon uppfattat. Tror ni jag någonsin skulle lita på den personen igen? Hela min lilla seans med henna föll platt för mig då. Vore något annat om hon svarat det hon själv trodde på oavsett om det senare skulle visat sig rätt eller fel. Alla kan missta sig ge ett felaktigt budskap av misstag eller missförstånd, det är mänskligt. Men en som ljuger förlorar enbart på det! Så ni som är medium, ljug aldrig! Då är det bättre att inte svara eller undvika att svara direkt på frågan om svaret är allt för obehagligt för kunden att hantera.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

farshus
9/2/15, 5:46 PM
#6

Säger man det som man vill höra, är väl knappast en sanning.  Men vi söker ju inte alltid sanningen.  Utan vill ha bekräftelse på det vi tror på eller tänker.

Annons:
[Kritan]
9/4/15, 1:30 PM
#7

Folk vill inte höra sanningen för dom är rädda att deras illusioner kommer krossas

Upp till toppen
Annons: