Annons:
Etikettmedialitet
Läst 2999 ggr
starla9
8/20/15, 11:39 AM

Att känna av för mycket... Ensamhetskänsla

Hej alla :)

Hittade till detta forum igår och tänkte posta mitt första inlägg här… Jag har sedan  3 års ålder till och från känt av energier mycket starkt, fått visioner om vägar man ska gå, känt av mycket starkt vad folk tycker och tänker. Den enda som vet något om det här är min mor och inte så många fler. Det är lite känsligt ämne tror jag för många och inte alla som tror på detta. Jag har stängt av mycket genom åren och hållt mycket inom mig. I perioder har jag känt mig mycket ensam om det här och mycket deprimerad. Ibland kan jag ha dagar då jag kan känna av jättestarkt vad många tycker, ibland kan jag känna av andras känslor för mycket och må dåligt av det. Jag tycker det är jobbigt att vara såhär och ibland stänger jag av helt… Min mor och mormor och mormorsmor är mediala, speciellt min mormorsmor som jag aldrig fick träffa. Jag  kände en natt  hur hon satt nära mig när jag var i mitt livs svåraste stund då jag förlorade mitt barn. Jag har på senaste tid fått besök av en massa fjärilar och sländor hemma, kan vara en slump men det är frekvent och ofta. Jag skräms inte av dem heller…. Någon  mer som känner såhär? Ensam om detta alltså? Känns skönt skriva av sig… kram på alla därute :)

Annons:
[Kritan]
8/20/15, 12:43 PM
#1

Välkommen, du är inte ensam och därför besöker så många det här forumet, av intresse eller nyfikenhet. En del människor föds med sina mediala förmågor och kan inte stänga av dem. Här hittar du medial vägledning genom att skicka en vänlig fråga till mediala medlemmar, kolla runt lite och läsa artiklar och forumtrådar. ☀️

[NeferNefer]
8/22/15, 11:04 AM
#2

Jodå, vi är många 🌺Jag beklagar din svåra förlust ❤️

starla9
8/23/15, 9:01 AM
#3

Tack söta ni :) 

#NeferNefer, kan du också känna så? Jag har fått bekräftat av ett par st medium/sierskor att jag är synsk och väldigt inuitiv, men tycker att det är jobbigt många ggr. Ibland kan jag känna av saker som kanske inte är så roliga och må dåligt och falla i gråt ibland. Det här låter kanske jättefånigt nu men det är riktigt jobbigt känna av för mycket. Ibland önskar jag att jag kunde stänga av lite mer… Annars är jag en väldigt glad person som gillar att leva livet trots allt… :)

[NeferNefer]
8/23/15, 12:10 PM
#4

#3: När jag var yngre kände jag in allt från alla, och kunde till och med höra folks tankar. Det var mycket jobbigt. Jag hade poltergeistfenomen hemma också, vilket närapå skrämde vettet ur mig. Men jag blev intresserad och ville veta mer, vilket ledde till olika kurser och lärare. Det bästa jag nånsin fick lära mig, det var att stänga av. Puh!

Upp till toppen
Annons: