Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 905 ggr
Rheen
2015-08-18 21:04

Var det en sanndröm?

Hej! För någon dag sedan drömde jag att någon knackade på min dörr mitt i natten. Jag öppnade, och där stod mina två närmaste kompisar. En av dem höll i energidrycker och alkohol, och frågade; "Vill du med och supa?" Jag tackade nej och de gick sin väg. Senare på förmiddagen, dagen efter när jag vaknat, ringer min mobil. Det är min kompis. Hon börjar berätta om något som hänt under gårdagen. De två kompisar som hälsade på mig i drömmen hade smitit ut mitt i natten med en tredje kompis när de egentligen skulle ha en övernattning. De hade tagit sig till centrum, och kompisen som frågade mig om jag ville supa i drömmen, hade druckit sig helt full med ett gäng killar från skolan. Den andra kompisen hade testat lite, så som den tredje. Det slutade sådär, den påverkade kompisen har nu utegångsförbud resten av året, efter att hon blivit påkommen. Så. Ni som kan det här, var det något speciellt som hände den här natten? Jag kan tillägga att jag inte hade en blekaste aning om att mina kompisar ens umgicks den kvällen. När jag vaknade den morgonen berättade jag om drömmen för mamma före min kompis ringt, så det finns En person som vet att det här inte är ett påhitt. Jag gick också och la mig runt den tiden då de smet ut. Det här är verkligen något jag går och funderar över, var det bara en slump? Vad tror ni som har kunskap om det här?

~ Rheen.

Annons:
lollynonna
2015-08-18 21:12
#1

Kan verkligen inget om drömmar osv. Men fick kompisen utegångsförbud resten av året?!! Är inte det lite too much? Förstår ju att man blir sjukt arg men resten av året??

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Rheen
2015-08-18 21:19
#2

Hennes föräldrar var verkligen besvikna #1. (De är, och har alltid varit en aning 'overprotective') Men kompisen tror nog det är mer som ett 'hot', men jag kan lova att hon inte får lämna huset åtminstone den här månaden, och några fler övernattningar är det nog heller inte tal om 2015. c; Sen vet jag inte hur hennes föräldrar ser på saken.

~ Rheen.

Aleya
2015-08-18 22:27
#3

Om ni vill diskutera bestraffningen så gör det i pm Tack.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Kritan]
2015-08-18 22:53
#4

Får inte avläsa/tyda enligt forum reglerna

Aleya
2015-08-18 23:05
#5

#4 dock är dömtydning tillåtet. Så inga fel har begåtts.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: