Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Upplevelser

En massa symboler på en och samma dag. Förvirrad..

2015-08-14 20:27 #0 av: baralillajag

I morse såg jag först ett rådjur som gick över vägen sakta,  sen möte jag en katt som gick längst vägen.  Strax efter var det flera duvor som flög förbi. 

Var tungt tills i kväll,  då såg jag en trollslända och en spindel precis bredvid varan.. 

Känns som det är någon som vill säga mig något? 

Är det någon som är bra på vad djur har för betydelse..? 

Tack på förhand.. :)

Anmäl
2015-08-14 20:36 #1 av: Hera

Jag ser massor av vilda djur varje dag. De måste ju också ta plats.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2015-08-14 20:45 #2 av: Amandla

#1 Nu får vi ju utgå ifrån att eftersom TS ställer frågan här på ÖN så tycker h*n att djuren utgör olika tecken, och vill ha hjälp att tolka dem. 

baralillajag, hur kände du när du såg de olika djuren? Allra bästa tolkningen gör nämligen du själv, även om det förstås finns klassiska betydelser också. Duva kan stå för fred till exempel.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.