Annons:
Etikettmedialitet
Läst 2640 ggr
OsterlindM
2015-08-12 00:09

Vad har hänt?

I hela mitt liv (jag är 21 år gammal) har jag varit väldigt öppen och varit med om mycket övernaturligt. Så mycket så att det har varit jobbigt att vara ensam eftersom att jag är en fegis och blir rädd. Men för cirka 5 år sedan flyttade jag och min familj från lägenhet till hus och jag trodde då att allting bara skulle bli värre eftersom huset är gammalt. Men sen vi flyttade har allting slutat. INGENTING har hänt sen dess. Vad hände?

Annons:
white lady
2015-08-12 16:35
#1

Du själv kanske rent av mår bättre i den nya bostaden 🙂

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

kena10
2015-08-12 19:31
#2

Är man mer mottaglig när man mår dåligt? Och mindre mottaglig när man mår bra? Undrar, för är inte mottaglig själv.

Aleya
2015-08-12 20:46
#3

#2 tycker att det är tvärtom. Att när man mår bättre så kan man se mer, mår man dåligt är det som att allt stänger ner. Iaf för mig

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Pewlina
2015-08-13 15:14
#4

Det kan vara att du kom ifrån mängden folk och är extra mottaglig till hur andra mår samt vad dom gav av sig för energier. 

Eller så kanske du får hjälp av andra energier/andar för att blockera bort en del eftersom du inte verkar känna att de ger dig något positivt :)

Vikinga Ängel
2015-08-15 04:30
#5

ja du kan känna att andarna blir jobbigare under mera negativa perioder i livet. Du har inte något beskydd uppe då och då är det lättare för dom att få kontakt med dig både på gott och ont. Lycka till i alla fall, köp lite vit salvia och vita ljus. Tänd dessa samtidigt så renas dit hem. Kan bli lite lugnare för dig då 😉

Upp till toppen
Annons: