Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medialitet

Vad har hänt?

2015-08-12 00:09 #0 av: OsterlindM

I hela mitt liv (jag är 21 år gammal) har jag varit väldigt öppen och varit med om mycket övernaturligt. Så mycket så att det har varit jobbigt att vara ensam eftersom att jag är en fegis och blir rädd. Men för cirka 5 år sedan flyttade jag och min familj från lägenhet till hus och jag trodde då att allting bara skulle bli värre eftersom huset är gammalt. Men sen vi flyttade har allting slutat. INGENTING har hänt sen dess. Vad hände?

Anmäl
2015-08-12 16:35 #1 av: white lady

Du själv kanske rent av mår bättre i den nya bostaden Glad

Anmäl
2015-08-12 19:31 #2 av: kena10

Är man mer mottaglig när man mår dåligt? Och mindre mottaglig när man mår bra? Undrar, för är inte mottaglig själv.

Anmäl
2015-08-12 20:46 #3 av: Aleya

#2 tycker att det är tvärtom. Att när man mår bättre så kan man se mer, mår man dåligt är det som att allt stänger ner. Iaf för mig

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2015-08-13 15:14 #4 av: Pewlina

Det kan vara att du kom ifrån mängden folk och är extra mottaglig till hur andra mår samt vad dom gav av sig för energier. 

Eller så kanske du får hjälp av andra energier/andar för att blockera bort en del eftersom du inte verkar känna att de ger dig något positivt :)

Anmäl
2015-08-15 04:30 #5 av: Vikinga Ängel

ja du kan känna att andarna blir jobbigare under mera negativa perioder i livet. Du har inte något beskydd uppe då och då är det lättare för dom att få kontakt med dig både på gott och ont. Lycka till i alla fall, köp lite vit salvia och vita ljus. Tänd dessa samtidigt så renas dit hem. Kan bli lite lugnare för dig då 😉

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.