Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 881 ggr
Kaizy
2015-08-11 11:42

Drömtolking

Hej! I natt så drömde hade jag en märkig dröm. Jag drömde att jag var på en väns gård, denne vännen och en granne till han (som jag har starka känslor för) hade bråk om pengar, vilket dom hade i verkligheten med. Dom löser det och grannen hoppar upp på ett lastbilsflak och jag tvekar först men följer efter in i flaket, han står mot en annan utgång, finns tre ingångar som är öppna till flaket. Från den tredje ingången så kommer en tjej till utöver mig själv, jag vet i drömmen vem hon är men vet inte vem hon är i verkligheten. Jag vet att jag hade tanken att jag måste ta honom först (grannen då) och går fram och kysser honom men rör han inte mer än med läpparna sedan gör tjejen något mot honom och han tror att det är jag och frågar om jag är fortfarande sur över att han bråkade men min vän. Jag svara inte utan ser bara att han vänder sig om och omfamnar den andra tjejen och strular med henne. Jag känner mig sårad och förvildad men visar inget utåt. I drömmen så ligger dom även och myser med varandra medans jag sitter en bit ifrån. Jag vet att jag känner mig sårgsen och rädd för att förlora honom.. Vaknar även med den känslan och har kvar den nu med Långt med förklarar så gått jag kan, hoppas på svar..

Annons:
Choklad
2015-08-11 11:49
#1

Jag tror att du besvarade din tolkningsfråga själv i några av dina sista rader, nämligen att du är rädd att förlora honom. Troligen var det en typ av dröm där du behandlar och försöker få ett svar på dina oroliga känslor, ett sätt att försöka få ordning på ditt bekymmer. 

Pengar kan också stå för energi, att man behandlar sina känslor, det är ju också energi.

U R us

Upp till toppen
Annons: