Annons:
Etikettandlighet
Läst 1367 ggr
linax92@Hotmail.com
8/10/15, 7:36 PM

Vad är det jag ser ?

Jag har sedan liten varit väldigt känslig för intryck, ljud, dofter, energier, och har svårt att stänga av mina tankar och känslor. Jag upplever mig själv som själslig och kan känna av andra. Sedan jag hitta den här sidan och börja läsa om spirituella, andar, guider och chakran osv stämmer saker och ting in på mig väldigt bra. Som empat tex. Jag har en svag förmåga av att se min egna energifält och även andras. När jag går in för det i en form av avslappning kan jag oftast se med öppna ögon små små "pluppar" fara omkring. Dem är i vit färg med ögonen öppna och kan vara i andra färger med ögonen stängda. Ibland när jag är avslappnad och concentrerar mig kan jag även få rysningar och en förmåga att se "vibrationer" svissa förbi som hastigast. Inye i nån färg utan bara se nån slags vibration i yttre synfältet. Inbillar jag mig eller ser jag saker ?

Annons:
Magi-cat
8/10/15, 10:26 PM
#1

Hej! 

Det är vanligt att man ser prickar eller pluppar för ögonen och det är helt naturligt. Ser du dem tydligast mot ljus bakgrund?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

linax92@Hotmail.com
8/11/15, 8:15 AM
#2

Jag ser dem tydligare mot ljusbakrund och mörkbakrund. Men även i andra bakrunder också. Ibland liksom ser det ut som det "knastrar" lite svagt. samt små vibrationer i yttre synfältet. En gång vid en Meditation såg jag min avlidne farfar som hälsade på det var så verkligt och när jag vakna upp rann tårar från min kind.

Chippen56
9/14/15, 9:33 AM
#3

Kanske att det inte stämmer med det som händer dig men jag har
ibland små "blixtar och pluppar" i synfältet som far fram och tillbaka.
Försöker fånga med handen vilket förstås inte går. För min del så
är det näthinneavlossning som man bara ser ibland men de finns
där hela tiden. Och det är helt ofarligt och mycket vanligt.

Upp till toppen
Annons: