Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m.

Visa era orakelkrot etc

2015-08-05 00:20 #0 av: schnecke

Hej på er! 

Jag kikade runt på sidan och hittade inget inlägg där man kunde visa sina orakelkort eller liknade deck. Därför tänkte jag att i detta kan de som vill, dela med sig av sina. 

Vissa kanske letar nån ny och hittar sin nya i denna tråd eller liknande. Nån kanske undrar något och man kan svara här.

Jag älskar att kolla på orakelkort så därför ville jag starta denna tråd. 

Anmäl
2015-08-05 00:31 #1 av: schnecke

Här är mina två deck. Beställde ett förut idag, det visar jag er då. Min favorit av dessa är Ärkeänglarnas orakelkort. Tummen upp

Anmäl
2015-08-05 09:39 #2 av: [NeferNefer]

Fint, Schnecke!! KärÄrkeänglarnas orakelkort har jag, den andra blir jag lite sugen på nu när jag ser den! Jag kanske lägger upp en bild på mina lekar senare Tummen upp(har inte tid precis nu).

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2015-08-05 11:43 #3 av: schnecke

Tack NeferNefer Kär Ja, den är otroligt vacker. Men jag och Earth magic leken klickar inte just nu.. Vet inte vad det är, ska försöka lista ut vad det är som gör att vi inte klickar. Tummen upp

Anmäl
2015-08-05 12:50 #4 av: [NeferNefer]

Det kanske inte är dags än. Jag hade mina djurorakelkort i många år, men inte förrän i år klickade vi.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2015-08-05 13:00 #5 av: schnecke

Precis, jag får vänta och se vad som händer Glad

Anmäl
2015-08-05 23:16 #6 av: Tarotstollan

Jättefina lekar! Har båda men har inte jobbat något med dem ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.