Annons:
Etiketterbarnungdomandligt
Läst 2407 ggr
LovisaMalmen
2015-07-31 21:56

Rädd för andar

Jag är en tjej på 11 år.. Visst. Nu kommer ni säkert säga att  jag är för ung för detta eller så. Men jag vill verkligen veta vad som pågår i mig nu, jag försöker skriva så vuxet som möjligt. Men de va såhär, för kanske 10-20 minuter sen så hörde jag en man ropa mitt namn, i mina tankar alltså. Jag kände inte igen rösten eller så.. men helt plötsligt liksom från ingenstanns kom rösten fram. Sen förut hos min mammas pojkvän så får jag alltid en obehaglig känsla av att det finns något kusligt i närheten, jag nästan dras till det på något sätt. Jag vill dit, men vart? vart vill jag gå? jag har försökt att gå på en liten upptäckfärd där borta, men sjön. det är nog sjön som får mig att bli bekymmersam.. den känns så kuslig på något sätt. Den är lerig o jag tror inte man kan bada i den. Ibland kan jag se saker i ögonvrån, tror jag inbillar mig. Men jag vet inte?. Sen om jag blundar så kan jag se två blå-vita runda cirklar. Vad är det för något? 

Snälla, tacksam för svar! ❤️ 

Tack på förhand :)

Annons:
ks172
2015-08-01 23:34
#1

Hej.

Man är aldrig för ung för sånt här tycker jag. Det var så jag upptäckte mina förmågor lite som du beskriver. En man började prata gammal svenska med mig och jag som är inte svensk så visste jag att jag inte tänker perfekt svenska. Det kan betyda att någon kan behöva hjälp från dig? Han kanske vill säga nått till dig?


[Kritan]
2015-08-02 08:37
#2

Det är normalt att se en silhuett när man blundar av något man just tittat på, framförallt om det är något ljusstarkt. Många tycker att det kan kännas lite kusligt att gå ensam i skogen.

Sommarek
2015-08-03 09:39
#3

Det kan vara så att någon vill dig något, och det behöver inte vara något "ont" även om det kan kännas läskigt. Om du vill till den där sjön, varför inte ta med dig någon och gå dit, kanske fråga högt om där finns någon som vill visa dig något särskilt?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: