Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1967 ggr
*Anesthesia*
7/28/15, 2:00 PM

Han visade sig för mig

Hej alla! Måste få berätta om en upplevelse jag hade för ca 1 år sedan. En anhörig avled hastigt och samma natt drömmer jag att han visar sig för mig, han såg  rofylld ut och han hade alla chakrafärgerna upplyst runt om honom fast i cirklar. Tyvärr så förmedlade han inget mer till mig.

Någon som varit med om liknande eller har upplevt det samma?

Kram!

 

Annons:
Sommarek
7/28/15, 2:27 PM
#1

Inte just så som du beskriver, men ja, jag har fått påhälsning av både de som ska dö och de som redan dött, på olika sätt. Vilket härlig sätt att få ta farväl.  :)
Att han inte kommunicerade med dig i ord är nog mindre viktigt; huvudsaken är att han verkade ha fått frid, tycker jag.  ❤️

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

*Anesthesia*
7/28/15, 3:28 PM
#2

Det är så jag tänker ❤️Det var väldigt vackert att få se det jag såg. Har aldrig sett nåt liknande och jag är tacksam över att få upplevt det.                                                  Det är inte likt honom att vara "tyst" och det är med  sorg i hjärtat men jag hoppas att han kommer att kunna kommunicera med mig på nåt sätt i framtiden.

 

Sommarek
7/28/15, 3:42 PM
#3

Det kan ju vara lite skillnad på hur man "funkar" när man är på ett annat plan, så att säga. Man kanske till och med behöver tid på sig att vänja sig vid sitt nya tillstånd, så man kanske inte har koll på alla, ehm, funktioner.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

*Anesthesia*
7/28/15, 6:07 PM
#4

Ja jag kan tänka mig att han behöver få koll på hur allt funkar på andra sidan 🙂

 

Upp till toppen
Annons: