Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 945 ggr
Mariaas
7/27/15, 3:01 PM

Hur tolka drömmarna?

Tre gånger har jag drömt riktigt konstiga drömmar, men jag kan inte komma på vad dem skulle betyda. Så någon här får väldigt gärna göra det :)

1. En klasskamrat, kille,  (som jag absolut inte gillar IRL och som jag tror inte gillar mig heller) var jättekär i mig i drömmen och jag gillade honom också och han kysste mig. Jag var dock lite frånvaro i drömmen. (Minns inte så mycket mer av den).

2. En annan kille (som jag gått i samma klass som och som jag inte heller är intresserad av och som inte är intresserad utav mig, vad jag vet) följde efter mig och var superkär i mig och typ hjälpte mig hela tiden. Och min kompis var ihop med sin ena killkompis och jag var ihop med hennes killes kompis (som jag varit kär i). Sen helt plötsligt var jag inte ihop med honom längre och då började den andra killen följa efter mig. Det var en väldigt flummig dröm så svårt att förklara allt 😛

3. Min syster hade sålt min häst (såldes IRL förra året men kom tillbaka och efter det drömde jag denna drömmen) och hästen stod i transporten och jag fick bara gå och säga farväl. Jag var jätteledsen och dem som köpt henne (IRL) stod där och väntade på att få köra iväg bara. Och jag skrek till min syster att hon var dum och hade lovat att inte sälja henne till dem igen och jag var hysterisk och skrek enmassa mer och kände hur hon hade svikit mig.  Sen vaknade jag och kände hur hela min kropp var tung och jag var ledsen inombords och kände fortfarande svek. Sen när verkligheten gick upp för mig så kände jag hur lättad jag blev och tänkte att min häst stod där ute och att jag skulle gå och krama om henne senare. Kan tillägga att det var kolsvart runtom och min mamma och syster och köparna stod under en lampa som inte fanns typ, så dem syntes.

Annons:
[Kritan]
7/27/15, 3:11 PM
#1

Du är intresserad av killar

Mariaas
7/27/15, 3:23 PM
#2

Men är det jag som är intresserad av någon av dem (undermedvetet) eller var det tvärtom?

Upp till toppen
Annons: