Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 3201 ggr
Nettie54
2015-07-25 19:12

Nattens spökerier hjälp!!!!!?

Hej!
Blev medlem här på iFokus idag för jag hoppas på att få lite hjälp. Jo det är så att det har varit spökerier här i huset länge nu, har varit med om mycket så är härdad men inatt blev jag riktigt rädd. 
Igår kväll började det hela med att jag satt och läste korsord och så bankade det på fönsterrutan bredvid mig flera gånger, när jag tittade upp fanns det inget där. Min hund skällde och rusade omkring som en toka!!!! Sedan gick jag och la mig och somnade fort men vaknade kort därefter av att två tavlor ovanför sängen ramlar ner på mig och när jag tar en närmare titt på väggen där tavlorna satt ramlar två tavlor BAKOM mig också ner!!!!
Då kände jag lite skakis så bestämde mig för att gå och dricka vatten på toaletten, när jag går in dit är det som om någon SMÄLLER igen dörren på mig och sedan VÄGRAR öppna, det var alltså inte låst utan någon höll för dörren. Kan inte varit hunden då hon vad med mig i rummet och dessutom är hon  liten. Var ingen annan i huset heller, jag bor ensam. 
Satt där inne i säkert tjugo minuter tills något öppnade dörren, och då precis hörde jag barnskratt och såg som en vit skepnad som sprang ja nästan hoppade genom hallen!!! Blev så rädd men försökte somna om sen, men då var där någon som drog av mig täcket hela tiden, vid 5 gav jag upp och steg upp istället. 

Finns här någon som kan förklara för mig vad som hände? Kanske läsa av något???? kan det ha varit en ande????? Uppskattar all hjälp jag kan få för vill såklart ha ro här i mitt eget hem.

Annons:
Anna O.
2015-07-25 19:26
#1

Kan inte mycket om sådant. Men det verkar inte vara en snäll ande isåfall.

Nettie54
2015-07-25 21:49
#2

Ingen som kan känna något?????? 😓

Amandla
2015-07-25 21:53
#3

#2 Är det en avläsning du vill ha ska du enligt våra Skrivregler ställa frågan i Avläsningstråden , bläddra tillbaka lite i inläggslistan till vänster (de olika rubrikerna med grå text, det står Nästa så klicka där tills du hittar tråden). Annars hittar du olika tips och råd i Hjälptråden (klicka på det understrukna ordet). Eller så väntar du en stund till, det har bara gått två timmar sen du skapade din tråd. Det är lördagskväll under semestertid…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nettie54
2015-07-25 21:59
#4

Visste inte att det var så noggrant, tänkte att det handlar väl om andar/spöken, inte lätt å veta när det gäller det övernaturliga.. Jag vill bara veta vad någon tror att det kan tänkas vara, eller få tips och råd hur jag ska klara av natten då jag är mycket rädd och det börjar bli mörkt ute. Ber om ursäkt om jag gjort något fel, det var inte min mening. Ska läsa Skrivregler!

Amandla
2015-07-25 22:07
#5

Ingen fara, jag förstår att det inte var meningen 🙂Ett tips är att alltid läsa skrivreglerna på de sajter du vill vara med och skriva på. Här på Övernaturligt är risken stor att det skulle bli så många avläsningsönskningar så övriga frågor riskerar att komma i kläm, därför är vi lite stränga på just det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: