Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

Ett kul test (Inget som har med överntgt att göra)

2015-07-23 20:52 #0 av: MissClue

Jag hoppas det är okey att jag lägger ut ngt helt OT, gav mig ett skratt när jag kom till slutet Glad hur är det möjligt? Gapskrattar

https://www.youtube.com/watch?v=UySNcFnEW1E

Anmäl
2015-07-24 01:29 #1 av: Nellan-

Det där var ju läskigt, jag tänkte på grå elefant och Danmark också sa han de :)

Anmäl
2015-07-24 07:33 #2 av: Magi-cat

Det där är kul! Gapskrattar

Fast det stämde inte för mig! Förskräckt Jag fick en fläckig panter i Oklahoma. Jag kanske är för trött och snavade vilse.

Förklaringen finns i kommentarerna....Glad

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2015-07-24 09:21 #3 av: Limewear

Det stämde för mig Skrattar

Anmäl
2015-07-24 09:37 #4 av: HPmarsvinet

Stämde för mig med:)

Anmäl
2015-07-25 22:09 #5 av: Tarotstollan

Jag tänkte på Dominikanska Republiken och Elefant.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.