Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1130 ggr
Superbrellis
2015-07-22 14:13

Såg saker vid 2-4 års ålder?

Hej jag är en tjej på 13 år när jag var 2 elr något så såg jag saker och drömde väldigt mkt och kunde inte avgöra vad som var verklighet..en dröm som jag inte ens vet om det var en dröm som jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma var att när jag skulle somna i mina föräldras säng så såg jag en man med kostym vid dörröppningen jag såg honom 2-3 gånger eller nåt och den andra gången så blev jag enormt rädd att jag skrek o drog i mammas arm och pekade på honom men hon brydde sig inte..jag kan inte glömma det jag är så säker på att jag såg någon. Jag har flyttat nu, jag flyttade för snart 8 år sen när jag var 5 flyttade jag och min familj till ett helt nytt hus som släkten och fler hjälpt till att bygga då inga fler har bott här. Men när jag var 11-12 och gick på toan på nedervåningen så om jag lyssnade väldigt noga kunde jag höra saker och en gång så såg jag i vår dusch som är som fönster dörrar..jag såg i själva spegel bilden så tyckte jag att jag såg nån. Jag blev rädd och skakade till..nu har jag flyttat upp till övervåningen jag har fått ett nytt rum för jag fick en lillasyster..Sen jag bytt rum känner jag ofta som att någon kollar på mig. Jag har bara känslan när jag är i mitt rum ibland får det mig att känna mig trygg ibland blir jag rädd. I vintras hade jag en konstig dröm igen det var en kvinna som pratade med mig, i drömmen så såg jag mig själv sova samtidigt kvinnan pratade med mig. Varför händer detta? Det känns så konstigt rösterna säger obegripliga ord likadant med kvinnan i min dröm. Jag fattade på nåt sätt vad hon sa men endå inte. Jag vet inte ens om jag tror på sånt här men när det händer blir jag så säker.

Annons:
Bellie
2015-07-22 14:18
#1

Snabb fråga… Hur kan du komma ihåg va du såg när du va två?

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Superbrellis
2015-07-22 14:20
#2

Bellie ärlig talat har jag ingen aning det skrämmer mig bara jag har gått och tänkt på det i hela mitt liv..

Bellie
2015-07-22 14:27
#3

Aha… Jag kan inte svara på dina frågor. Jag tror inte på övernaturliga grejor eller att se saker och så… Kollade bara in här och hamnade på din tråd.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

[LoveUnite]1
2015-07-22 14:55
#4

Den drömmen du hade där d såg dig själv sova var du förmodligen utanför din fysiska kropp. Out of Body experience.

Du är helt enkelt öppen för sådana här saker, lär dig om dessa saker, positiva informationer.

Det är kusligt och läskigt när det händer ibland men det är ofarligt. Inget kan skada dig.

För mig började det sedan jag var liten, så länge jag kan minnas… jag är 29 nu och fortfarande händer saker, ibland rätt häftiga saker och ja ibland skrämmande.

Är bara att leva med.

Superbrellis
2015-07-22 18:57
#5

Tack så mycket för svar jag har haft ganska många sånna drömmar..

[LoveUnite]1
2015-07-22 19:03
#6

#5 I de så kallade drömmar där du kan se dig själv sova där du somnade så är du utanför din kropp, alltså det är ingen dröm. ✨

Annons:
Superbrellis
2015-07-22 19:35
#7

LoveUnite vet du varför detta händer? Händer det andra människor också? Såklart det gör men jag menar finns det många…

[LoveUnite]1
2015-07-22 21:56
#8

#7 Helt ärligt så vet jag inte varför, vissa är bara mer öppna och mottagliga samt att det handla om hur medveten du själv är när detta händer och minns det efteråt.

Ja, det händer andra människor, jag tror egentligen det är mer sällsynt än vad vissa tror och säger.

När jag var liten visste jag inte vad det var för något, tog det som drömmar också men innerst inne visste jag de var mer än så men kunde inte ge det ett namn eller en förklaring.

Flera gånger jag har stått och sett mig själv sova i min säng, hört min mamma ute i huset, efter ett antal gånger så försökte jag mig ta mig runt i huset, lägenheten etc beroende på vart jag bodde under tiden.

Upp till toppen
Annons: