Annons:
Etiketteralternativmedicinhälsa
Läst 1780 ggr
J-Artur-K
2015-07-21 20:06

Ges bort gratis :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tacka gruppen på övernaturligt som är en nyckel till hur jag utvecklat min förmåga . Där jag tidigare fick hjälpa många och igengäld fick jag bra utveckling i min andliga förmåga :) Jag ger bort en valfri behandling . Ni kan kolla på denna sida o under fliken behandlingar o välja vilken som helst (av ni som skriver här måste bo i Stockholm i princip är i stockholm salongen är ) http://careofsoho.se (Moderator får gärna ordna så länken länkas till sidan har bara mobil just nu ) Mellan 3 August o 7 augusti kan den som väljs ut välja en valfri behandling där o jag säger till den som har stället vem du är o är du som ska ha det gratis ifrån mig den behandling du vill ha (finns olika ansikt behandling med massage o allt möjligt ) :) 28 Juli väljer ut en som får det och meddelar här :) (Har godkännande ifrån Nefernefer) :) (Bilden har jag tagit själv ) :) Mvh / Joakim :) 

Ny dag nya möjligheter

Annons:
J-Artur-K
2015-07-21 20:19
#1

Ska stå Flicken inte Flocken 😂 :) Länken verka fungera i alla fall på min mobil . Förut var man tvungen att lägga adressen på ett ställe så det blev länkat om jag inte har fel 😂 :) Mvh / Joakim 😇 :)

Ny dag nya möjligheter

[NeferNefer]
2015-07-21 20:31
#2

Jättefint gjort av dig, Joakim. 🌺

Alla som är intresserade skriver upp sig i tråden, och den 28 juli väljer Joakim ut en lycklig vinnare. Så ta chansen, alla intresserade! Och lycka till 👍

J-Artur-K
2015-07-21 21:18
#3

Nefernefer 🙏 Exakt som du skriver 😇 :) Alla som vill ta del av erbjudandet skriver upp sig hör och den 28 Juli väljer ut en av dom som skrivit upp sig här 😇 Är bara kolla på sidan jag länka så ser ni att det högst sannolikt är väldigt bra behandlingar som man aldrig köper till sig själv oftast 🙏☀️😊 :) Mvh / Joakim 🙏

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: