Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Alternativmedicin, hälsa m.m.

Ges bort gratis :)

2015-07-21 20:06 #0 av: J-Artur-K

Jag vill tacka gruppen på övernaturligt som är en nyckel till hur jag utvecklat min förmåga . Där jag tidigare fick hjälpa många och igengäld fick jag bra utveckling i min andliga förmåga :) Jag ger bort en valfri behandling . Ni kan kolla på denna sida o under fliken behandlingar o välja vilken som helst (av ni som skriver här måste bo i Stockholm i princip är i stockholm salongen är ) http://careofsoho.se (Moderator får gärna ordna så länken länkas till sidan har bara mobil just nu ) Mellan 3 August o 7 augusti kan den som väljs ut välja en valfri behandling där o jag säger till den som har stället vem du är o är du som ska ha det gratis ifrån mig den behandling du vill ha (finns olika ansikt behandling med massage o allt möjligt ) :) 28 Juli väljer ut en som får det och meddelar här :) (Har godkännande ifrån Nefernefer) :) (Bilden har jag tagit själv ) :) Mvh / Joakim :) 

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2015-07-21 20:19 #1 av: J-Artur-K

Ska stå Flicken inte Flocken 😂 :)

Länken verka fungera i alla fall på min mobil . Förut var man tvungen att lägga adressen på ett ställe så det blev länkat om jag inte har fel 😂 :)
Mvh / Joakim 😇 :)

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2015-07-21 20:31 #2 av: [NeferNefer]

Jättefint gjort av dig, Joakim. Blomma

Alla som är intresserade skriver upp sig i tråden, och den 28 juli väljer Joakim ut en lycklig vinnare. Så ta chansen, alla intresserade! Och lycka till Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2015-07-21 21:18 #3 av: J-Artur-K

Nefernefer 🙏

Exakt som du skriver 😇 :)

Alla som vill ta del av erbjudandet skriver upp sig hör och den 28 Juli väljer ut en av dom som skrivit upp sig här 😇

Är bara kolla på sidan jag länka så ser ni att det högst sannolikt är väldigt bra behandlingar som man aldrig köper till sig själv oftast 🙏☀️😊 :)

Mvh / Joakim 🙏

Ny dag nya möjligheter
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.