Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 856 ggr
Malyna
2015-07-19 17:31

Stark dröm, tolkning?

Jag drömde i natt att jag var i ett stort mörkbrunt hus. De hade massa kläder som hängde på galgar överallt. Så var det en liten flicka som lekte mitt i allt. Jag pratade med henne om något och då sa hon att det spökade, hennes syster var också där enligt henne. Sedan blev det helt plötsligt mitt fel systerns död och polisen jagade mig. Jag kom på att jag kunde gömma mig på min ambassad (ryska) för där är endast ryska regler. Tyvärr hittade jag inte ryska ambassaden, men då min man som var med i drömmen sa att jag kan prata lite albanska kunde lura in mig på Kosovo ambassaden. Så jag skulle gå dit och på något sätt kom jag in. Sen minns jag inte mer där.. Direkt är jag helt plötsligt gravid och min man vill inte ha barn alls. Jag är inte lycklig och är deprimerad inför födseln. Jag vill ändå ha barn. Vi står på samma plats där det mörkbruna huset är och mitt vatten går. Jag får panik och lägger mig ner och någon man (som jag känner IRL) hjälper till med födseln. Det blir en dotter, men hon heter Greta. Liksom det var inte vi som bestämde namnet? Jag ville inte se min dotter eller hålla i henne. Min man ville inte heller eftersom han inte ville ha barn. Jag frågade varför inte moderkakan kom ut, det var liksom så konstigt? Senare bestämmer jag att barnet ska ha ett polskt namn och min man vill inte ens sitta och äta med mig och vår dotter. Han var så upptagen. Hela drömmen var så stark och sann och jag levde verkligen in i den. Jag undrar vad den vill säga mig? Jag som aldrig kollar kalendern hemma, det är Gretas namnsdag idag. Läskigt.

Sajtvärd på Polen

Annons:
[Kritan]
2015-09-12 22:44
#1

Det betyder att du inte ska glömma bort att ge näring till leken, och det spontana,  inom dig, i livet och i kärleken.

Upp till toppen
Annons: