Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m.

Quijabord

2015-07-19 16:51 #0 av: skarab

Jag har tänkt inskaffa ett quijabord, vill bara ha ett i mitt ägo, är det farligt att ha ett i sitt ägo och aldrig använda det.

MVH

Kristina Nyman

Anmäl
2015-07-19 16:56 #1 av: Amandla

Läs artikeln om anden i glaset, principen är ungefär densamma. (klicka på länken).

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-07-19 18:31 #2 av: Amandla

Jag tog bort  din nya tråd, det är bättre att du håller dig här för det är lättare att följa eventuell diskussion då/admin

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-07-19 19:02 #3 av: H-lena

Det heter ouija board, var bara tvungen att säga det, hehe. 

Anmäl
2015-07-19 19:02 #4 av: skarab

Jag bör alltså inte skaffa mej ett quija då .  Vore glad om jag kan få veta om jag kan ha ett quijabräde utan att använda det.

Skarab

Anmäl
2015-07-19 19:03 #5 av: skarab

OkejGlad quijaboardGlad

Anmäl
2015-07-19 19:12 #6 av: Huygens

ouija

Anmäl
2015-07-19 20:13 #7 av: Magi-cat

Ordet "ouija" bildas från franskans "oui" och tyskans "ja".

Och det är inte farligt att inneha ett sådant.Glad

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2015-07-19 21:24 #8 av: Malyna

Man kan använda ett sådant bord också, men allt måste gå riktigt till.

Sajtvärd på Polen

Anmäl