Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1297 ggr
Johanna Hallberg
2015-07-17 15:04

Hur man bort andar?

Hej!

 Enda sen jag varit liten har jag trott på andar! och varit jävligt mörk rädd! Det känns som att det är någon som kollar på mig varje natt! Det har hänt att jag har sett skuggor, inte ofta. Det har hänt att jag har känt att någon   har suttit i min säng och kollar på mig. Det har hänt att att jag har känt att någon har smekat i mina kinder! Det så obehagligt! Så jag har gjort en kuddmur på min säng! Jag sover med 3-7 kuddar! Det typ ett skydd från dem, alltså jag gömmer mig typ…                           Visa dagar i veckan så brukar det var lugnt att det är inga andar i mitt rum och så!

Jag tror att jag har kontakt med andar! Jag har börjat höra viskningar! En gång hörde jag för många månader sen, en mörk killröst som sa till mig flera gånger " gå härifrån".  Jag har hört den här vecken någon som andas och ondskefulla skratt. Sover jätte dåligt på nätterna ibland! Om jag flyttar eller byter rum tror jag inte det hjälper! Det känns som att de följer efter mig! Visa dagar i veckan så brukar det var lugnt att det är inga andar i mitt rum och så!

Jag tror att jag har kontakt med andar! Jag vill att det ska sluta! Jag vill sova bättre i nätterna utan att behöva vara rädd. Så jag vill veta hur man får bort dem? Vill inte ha kontakt med dem mer?

Jag blir väldigt uppskattad om ni kunde hjälpa mig! :)

Annons:
Amandla
2015-07-17 15:41
#1

Läs gärna Hjälptråden (klicka på det understrukna ordet), till exempel #23 av: Fjäril


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Magi-cat
2015-07-18 08:09
#2

Hej! Du skriver att du är rädd och tror på andar och har svårt att sova. Det blir så lätt en spiral av rädsla, brist på sömn och dåligt mående som egentligen inte har med en eventuell andevärld att göra, utan att den som är rädd trissar upp sig själv. Det man ger uppmärksamhet åt växer.

Jag tror att det bästa du kan göra, förutom läsa Hjälptråden som Amandla skrev, är att inte tänka på andar alls, inte heller läsa skräckskildringar och liknande. Gör lugna aktiviteter och läs trevliga böcker på kvällen. Ha en liten lampa tänd om det känns bättre. Drick kamomillte. Gör en ritual om det passar dig där du känner dig trygg och omsluten. Kom ihåg att det finns ingenting att vara rädd för.

Läs gärna om Sömnparalys också.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ihima
2015-08-07 07:49
#3

Vill du ha kontakt med dom på dina villkor eller inte alls?

Sommarek
2015-08-07 08:14
#4

Har du bett dem att helt enkelt låta dig vara? Ibland är det enkla det mest effektiva.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: