Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Tyd min korta dröm snälla! viktigt.

2015-07-16 19:42 #0 av: noraa

Jag drömde att jag var i ett hus , där ett litet barn som jag känner i verkligheten lekte, hon sprang och jag sprang efter. Hon skrattade och var lycklig. Sen ser jag hur ytterdörren öppnas med en nyckel men låses igen, sen springer jag för att se vem det var som öppnade dörren och ville komma in men stängde igen när dom såg mig. 

Där ser jag 3 av min bröder. 

Anmäl
2015-07-16 20:27 #1 av: Aleya

Om du inte får svar här så testa drömmar ifokus

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2015-07-16 22:41 #2 av: Ribessa

Nu gick det undan lite... Var det du eller dina bröder som stängde dörren? Ville du att de skulle komma in i drömmen? Vad kände du?

Anmäl
2015-07-16 22:53 #3 av: noraa

#2 , det var dom som först öppnade, och sedan stängde dörren lika snabbt., jag skyndade mig för att öppnade den och se vem det var bakom dörren och såg dom, då vaknade jag till. 

Anmäl
2015-07-17 00:48 #4 av: Ribessa

Det första jag tänker på är att du känner dig avbruten. Är det något du håller på med som du kanske känner att du inte får ge all din energi eller tid till? Som du inte kan ge 100% till? Eller något som inte riktigt går vägen... 

Anmäl
2015-07-17 11:59 #5 av: noraa

#4 jag är osams och varit det med dom flera år, pga saker dem gjort mot mig. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.