Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1064 ggr
NatureCraft
2015-07-07 11:39

Anden i glaset

Hej jag ska göra Anden i glaset. Jag ska kontakta Lucifer snälla säg att jag inte ska göra det för jag är ganska sur nu. Han har följt efter mig sen jag var 11 år och det är dags att prata med han. Han säger att han är min vän och allt men nu vill jag se vad han vill.. Har bara frågor Behöver man ljus till det måste man ha det? Kan man köra det ensam Varför får man inte fråga nått om anden eller döden?

Annons:
The_pearl
2015-07-07 11:57
#1

Ska du göra Anden i glaset ska du iaf be om beskydd. Det är jätteviktigt! Man kan göra Anden i glaset själv. Det andra du undrar över kan jag inte svara på.

NatureCraft
2015-07-07 12:07
#2

Tack. Ja det ska jag göra.

Amandla
2015-07-07 12:30
#3

Läs artikeln som Tarot-Lasse skrivit, du ser kanske att orden Anden i glaset är understrukna i varje inlägg? Klicka på något av de ställena.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
NatureCraft
2015-07-07 21:49
#4

Är besviken. renade med salt och gjorde exakt som man ska.. Inget hände varför?

Kayenta
2015-07-09 18:33
#5

Hej # 0 🙂

Varför vill du kontakta just Lucifer ? Du säger att du är ganska så sur nu och då blir genast min fråga till dig 😉hur tror du att du ska få ett svar från Lucifer om du är det minsta irriterad?

Nån har följt efter dig sen du var 11? men har du tänkt på att det kan vara en andlig guide som finns i din närhet och inte just Lucifer.

Att ta reda på det här genom Anden i glaset kan bli väldigt vanskligt för Lasse säger en sak medan andra med annan erfarenhet säger annan.

Lasse vet oerhört mycket genom spiritualismen men det är också en gren av andlig verksamhet som vill skönmåla och förneka verkligheten  så det bästa du kan göra är att gå efter egna erfarenheter men att testa Anden i glaset skulle jag med mångårig erfarenhet av det andliga verkligen avråda dig från .

Ta hellre kontakt med ett medium som verkligen kan sin sak,dom är få via forum för här finns all sköns tokstollar som säger dom kan men har nada att erbjuda 😕mycket snack och en himla massa  fjoll verkstad är vad forum som i fokus kan erbjuda .

Hoppas det ordnar sig men vad du gör ta inte råd från forum som i i fokus ❤️

Upp till toppen
Annons: