Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1030 ggr
Juliabyh
2015-06-29 15:26

Konstiga ljud

Jag var idag ensam hemma och satt i soffan med min mobil och en dricka. Helt plötsligt hör jag ett högt och tydligt väs eller fräs som från en orm. Jag blev rädd och kollade under soffan där ljudet kom ifrån ifall det var en orm inomhus men ingen orm i syne. Sen gick jag ut och då så var en dörr till ett rum i huset öppen. Det var till en liten skrubb som jag verkligen inte öppnat dörren till. Nu är jag ute ur huset för jag blev rädd. Vad kan det ha varit?

Annons:
Tjohalia83
2015-06-29 21:32
#1

Det var inte drickan som lät? Eller kanske en termos/kaffekanna? Kaffekannor har fått mig att gå på sökarstigen mer än en gång, och varje gång har jag blivit lika förvånad att det var en sån som lät. 🙂

Tjohalia83
2015-06-30 08:29
#2

Eller en skata kanske? De kan också låta heltokigt den här tiden på året.

Byssan80
2015-07-22 17:42
#3

Jag kan höra liknande ljud när jag ligger och kollar på serier på kvällarna som att nån drar fingrarna snabbt på ett papper fast jag ligger stilla i avslappnat läge. sen kan jag höra ljud som låter som om någon drar fingrarna på persienerna. Jag brukar försöka utesluta logiska ting som kan ha gjort ljuden men utan att komma fram till nånting. Jag känner dessutom på mej att det står nån och väntar på mej när jag kommer hem från jobbet och liknande. jag hade en katt tidigare som har gott bort, plus min gammel mormor o morfar som inte är i livet längre. vet inte om det är dessa gulliga andar som välkomnar mej hem för jag fryser till i hela kroppen så fort jag kommer in genom dörren här hemma men jag får ingen skrämmande känsla. jag vet tyvärr inte vad det kan vara i våra situationer men jag hoppas att vi kommer kan klura ut vad som är runt om oss i ande världen. Tyvärr så var jag nog inte mycket till hjälp, jag kände bara att jag behövde lätta mitt hjärta med mina liknande erfarenheter. 

Tack för ditt inlägg. :)

Juliabyh
2015-07-27 23:19
#4

Det var ett glas snapple alltså utan kolsyra som jag drack så det kan inte varit drickan, har fortfarande inte någon förklaring dock :/

Upp till toppen
Annons: