Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1028 ggr
HaraldochAlex
2015-06-28 12:28

Förstöra smycke

Jag köpte ett smycke från second hand för inte så länge sedan. Från detta smycke känner jag av väldigt starka negativa energier. Håller jag i smycket får jag ett tryck över bröstet och jag blir tårögd. Det är ett väldigt stort obehag. jag har i alla fall bestämt mig för att försöka förstöra detta. Hur gör jag det på bästa sätt?

Annons:
Aleya
2015-06-28 12:43
#1

Kan du inte bara ge bort den eller kasta det?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

HaraldochAlex
2015-06-28 12:49
#2

Jag vill inte ge bort det då jag tror att det kan vara en negativ energi som följer med det. Jag vet inte om jag skulle vilja slänga bort det heller jag tror att energin fortfarande skulle vara kvar.

[NeferNefer]
2015-06-28 12:55
#3

För att få bort negativa energier från ett föremål kan du bränna det, kasta det i en rinnande källa eller begrava i jorden. Bränna rekommenderar jag inte, det är mer för gamla brev och sånt. Du kan gå till en å eller liknande, om du har det i närheten. Det viktiga är att det är rinnande vatten, inte stillastående. Håll smycket under vatten en stund och se för ditt inre hur det renas. Eller gräv ner det i jorden en tid. Jag har en gång grävt ner en kristall i en blomkruka hemma, det gick det med. Lycka till!

Valkyrija
2015-06-28 14:19
#4

Det är inte så att det kanske går in och rensar dig? Eller vad är det för typ av smycke? Tänd salvia och rena smycket i den röken :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Valkyrija
2015-06-28 14:21
#5

Haha formulerade mig lite dåligt där…. Men ibland när man har mycket man bär på(kan vara saker hjärnan valt att glömma) så kan saker(stenar, smycken etc) gå in och rensa bort gammalt skärp och då kan man få sådana känslor 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: